Frostbite یک موتور گرافیکی اختصاصی برای شرکت نام آشنای الکترونیک آرتز بوده است که این محصول روی توسعه بسیاری از بازی های محبوب نقش داشته است و حال لوگوی جدیدی برای Frostbite از سوی EA درنظر گرفته شده است.

شرکت الکترونیک آرتز در این زمینه گفته است که Frostbite برای کاوشگری بهتر و تعامل سازنده تر با بازی ها میزبان فناوری اختصاصی جدیدی بوده است که به استودیوها این اجازه را میدهد تا روی هر پلتفرمی که دوست دارند به نوآوری های مشترک دسترسی داشته باشند. همچنین ناشر این قول را داده که روی تمرکز محدد بر مشارکت تیم ها نظارت داشته باشد.

بخشی از توضیحات EA در رابطه با لوگو و وبروزرسانی Frostbite در ادامه آمده است :

در طی سال‌ های بسیاری که از Frostbite استفاده میکنیم ما دست در دست تیم‌ های سازنده بازی در سراسر الکترونیک آرتز فعالیت نموده ایم تا توسعه بازی و موتور گرافیکی را به شکل بهتری به ارمغان بیاوریم. فناوری های جدید ما نیاز به اولویت‌ بندی تغییرات داشته است که انعطاف‌ پذیری بیشتری برای نوآوری و تجربه کاربری مثبت برای توسعه‌ دهندگان درنظر گرفته شده است.

در حالی که کمپانی الکترونیک آرتز درصدد این است تا تخصص تیم‌ هایی را که از موتور Frostbite استفاده می‌ کنند را بیشتر کند هنوزهم خاطر نشان است که توسعه‌ دهندگان بازی های این شرکت آزادند تا با موتور انتخابی به سراغ ساخت بازی های خود بروند. نظر شما نسبت به این خبر چیست؟ باما همراه باشید.

منتخب کاربران

source

توسط visitmag.ir