Salesforce انتظار دارد فروش آنلاین جهانی در ماه های نوامبر و دسامبر 2٪ نسبت به سال گذشته افزایش یابد، … [+] به 1.19 تریلیون دلار.
بر اساس گزارش منتشر شده توسط Salesforce، انتظار میرود فروش آنلاین gettyGlobal در این فصل تعطیلات 2 درصد رشد کند.
Salesforce پیشبینی میکند که رشد فروش تعطیلات کمتر از رشد 3 درصدی سال گذشته باشد. به گفته محققان Salesforce، امسال خردهفروشان با چالشهای فصل خرید کوتاهتر و افزایش تقاضای خریداران برای تخفیف مواجه هستند.
پیش بینی می شود فروش جهانی تعطیلات در ماه های نوامبر و دسامبر امسال به 1.19 تریلیون دلار برسد که نسبت به سال گذشته 1.17 تریلیون دلار بیشتر است. پیشبینی میشود فروش آمریکا در سال جاری به ۲۷۷ میلیارد دلار برسد.
به گفته تحلیلگران Salesforce، انتظار میرود امسال اپلیکیشنهای خرید چینی سهم بازار را به دست آورند و اپلیکیشنهای خرید چینی مانند Temu، Shein و TikTok سهم بازار را به دست آورند.
Salesforce انتظار دارد که از هر پنج خرید در این فصل تعطیلات، یک خرید در یک برنامه خرید چینی انجام شود که احتمالاً TikTok بزرگترین برنده آن خواهد بود.
Salesforce گزارش داد که از آوریل، تعداد مصرف کنندگانی که می گویند با استفاده از TikTok خرید کرده اند، 24 درصد افزایش داشته است.
یک نظرسنجی از مصرف کنندگان Salesforce در این ماه نشان داد که 63٪ از پاسخ دهندگان در شش ماه گذشته از یک برنامه چینی خرید کرده اند و 50٪ گفته اند که قصد دارند در فصل تعطیلات از آنها خرید کنند.
Salesforce پیش بینی می کند که فروش 160 میلیارد دلاری در ایالات متحده و سایر کشورهای خارج از چین در این برنامه های چینی انجام شود.
Salesforce پیشبینی تعطیلات خود را بر اساس نظرسنجیهای مصرفکننده و بینشهای حاصل از دادههای استخراج شده از Salesforce Shopping Index است، که تعاملات دیجیتالی بیش از 1.5 میلیارد مصرفکننده جهانی را در سایتهای خردهفروشی با استفاده از پلتفرمهای Salesforce تحلیل میکند.
اطلاعات بیشتر از مشاور فوربس بهترین حساب های پس انداز پربازده سال 2024 توسط کوین پین مشارکت کننده بهترین حساب های پس انداز سود 5 درصدی سال 2024 بای کیسیدی هورتون مشارکت کننده مصرف کنندگان در حال دور شدن از LuxurySalesforce داده های ضروری را از نیمه اول سال به مصرف کنندگان منتقل می کنند. دور از خریدهای لوکس بیش از سه چهارم مصرفکنندگانی که توسط Salesforce مورد بررسی قرار گرفتند (85٪) گفتند که برای کالاهای ارزانتر خرید میکنند و 40٪ گفتند که اکنون کمتر خرید میکنند.
راب گارف، نایب رئیس و مدیر کل خردهفروشی، گفت: «ما شاهد یک اثر کاهش معاملات هستیم، بهویژه از تجملات، که انعطافپذیرترین دسته در بین همه دستهها بوده است، از طریق افزایش کووید و پایین آمدن از طریق کاهش سطح.» و کالاهای مصرفی در Salesforce، در یک نشست رسانه ای در مورد پیش بینی تعطیلات.
گارف گفت که اثر کاهشی معاملات به ویژه در تجملات آرمانی قابل توجه است.
او گفت: «ما می بینیم که مردم واقعاً در حال مهاجرت هستند نه تنها به سمت معامله پایین، بلکه برای محصولاتی که واقعاً به آنها نیاز دارند، هزینه می کنند.
دو سوم مصرف کنندگان جهانی می گویند که قیمت ها تعیین می کند که کجا خرید کنند، در مقایسه با 46 درصد در سال 2020، و کمتر از یک سوم می گویند کیفیت کالاها اولویت اصلی آنهاست.
بر اساس این گزارش، مصرفکنندگان نیز برای تامین مالی خرید خود بیشتر بدهکار میشوند. 43 درصد از مصرفکنندگان بدهی ماهانه بیشتری دارند، 37 درصد بیشتر از سال گذشته از کارتهای اعتباری استفاده میکنند، و 32 درصد بیشتر از تأمین مالی «اکنون خرید، پرداخت بعدا» استفاده میکنند.
کایلا شوارتز، مدیر استراتژی و بینش مصرف کنندگان در Salesforce در بیانیه ای که این گزارش را اعلام کرد، گفت: فصل تعطیلات بسیار رقابتی به این دلایل، فصل تعطیلات آینده "رقابتی، شدید و بدون شک بر استراتژی های قیمت گذاری و تخفیف متمرکز خواهد بود."
Salesforce توصیه میکند که خردهفروشان، در حالی که برای فصل تعطیلات آماده میشوند، از تخفیفهای قوی و استراتژیک برای جلب نظر مصرفکنندگان سودجو استفاده کنند. همچنین توصیه میکند که خردهفروشان از توصیههای محصول مبتنی بر هوش مصنوعی و تبلیغات مناسب برای ارتباط با مشتریان استفاده کنند.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. Joan VerdonFollowingJoan Verdon دارای 25 سال تجربه در پوشش صنعت خردهفروشی، از مراکز خرید بزرگ تا فروشگاههای خیابان اصلی، و همه چیز در میان است. او در مورد ورشکستگی های خرده فروشی، از جمله Toys R Us و A&P گزارش داده است. راهاندازیها و چرخشهای خردهفروشی، و پدیدهای که به نام Paramus، N.J. شناخته میشود، که از هر کد پستی حومهای دیگر در کشور، سرانه فیلمبرداری مربع بیشتری دارد. (و هیچ خریدی در یکشنبه ها وجود ندارد!) او خرده فروشی برای The Record of North Jersey، NorthJersey.com.، USA Today، و USA Today Network، و همچنین برای The Grand Rapids Press، و Buffalo Courier-Express گزارش داده است. او دوست دارد صنعت خردهفروشی را پوشش دهد، زیرا برندهها و بازندهها چقدر سریع تغییر میکنند، و چقدر آسان است که اخلالگران امروز به دایناسورهای فردا تبدیل شوند، اگر دائماً در حال تکامل نباشند.">