معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در پیامی، شهادت یحیی سنوار را تسلیت گفت و تأکید کرد: سنوار تا آخرین لحظه حیات اسطوره وار درس مقاومت و پایداری به یادگار گذاشت.

اسطوره وار درس مقاومت و پایداری به یادگار گذاشت

 

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

بار دیگر آسمان مقاومت به خون پاک مردی از تبار حماسه‌سازان درخشید. یحیی السنوار، رئیس شجاع دفتر مقاومت حماس، که عمر پر برکت خود را در راه دفاع از مظلومان، رفع اشغال و ایستادگی در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب سپری کرد، با شهادت خود بار دیگر بر صفحه‌ی تاریخ مقاومت، نوری از افتخار و عزت افشاند.

­این فرمانده نستوه که با اراده‌ای استوار و ایمانی راسخ در دل طوفان‌ها و سختی‌ها برای آزادی فلسطین به پیش می‌رفت و تا آخرین لحظه حیات، اسطوره وار درس مقاومت و پایداری به یادگار گذاشت، اکنون به کاروان شهدای والا مقام پیوسته است؛ شهدایی که خونشان، چراغ راه مبارزه و مقاومت در برابر اشغالگری و ستم است.

این شهادت پرشکوه را به ملت قهرمان فلسطین، تمامی مجاهدان و آزادگان جهان، به ویژه خانواده و همرزمان ایشان و جبهه مقاومت، تسلیت عرض می‌کنیم. بی‌شک خون پاک آن سردار شهید، شجره طیبه مقاومت را قوی‌ تر و بالنده تر ساخته، بار دیگر جهان را به عدالت و آزادی نزدیک‌تر و چهره سفاک و نژادپرست رژیم صهیونیستی را بیش از گذشته رسوا خواهد کرد.

source

توسط visitmag