شیروان (پانا) – به‌مناسبت هفته ‌گرامیداشت نیروی انتظامی، آیین تجلیل از دلاورمردان مخلص عرصه امنیت و انضباط توسط دانش‌آموزان دبیرستان‌های دخترانه سما شیروان در سالن اجتماعات مرکز آموزشی و فرهنگی ‌سما برگزار شد.






‌سرپرست اداره کل امور مدارس سما شیروان در این آیین با تشکر از خدمات ارزشمند پرسنل فرماندهی انتظامی گفت: مقوله امنیت آنچنان ارزشمند است که در آموزه‌های دینی ما نیز مورد تأکید قرار گرفته است.

ابراهیم رئوفی خاطرنشان کرد: اگر جانفشانی نیروهای جان بر کف نظامی و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نبود، چگونه می‌توانستیم امروز با سربلندی در برابر استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا بایستیم.

‌فرمانده انتظامی شهرستان شیروان نیز در این آیین خطاب به دانش‌آموزان گفت: پلیس در طول همه‌سال به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمات‌رسانی به مردم و امنیت‌آفرینی در سطح شهر و جامعه بوده و می‌توان به‌درستی ادعا کرد که قشر عظیمی از جامعه از نعمت حضور پلیس و امنیت مطلوبی که برقرار شده است، بهره‌مند شده‌اند.

سرهنگ مجید یگانه‌پور افزود: امروز مجموعه کارکنان انتظامی شیروان با عزمی راسخ‌تر از همیشه آماده‌اند تا آرامش خود را فدای امنیت و آسایش مردم کنند و با تمام توان در مقابل مجرمان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی ایستاده و به معنای واقعی کلمه خدمتگزار شهروندان باشند.

‌دانش‌آموزان دبستان دخترانه و پسرانه سما شیروان نیز با حضور در پاسگاه کلانتری شیروان‌ با اهدای گل از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی تشکر و قدردانی کردند‌.




خبرنگار :


سمانه پور غلام




source

توسط visitmag.ir