به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن باقری شکیب از دیروز روند افزایش نسبی دمای طی روز را شاهد هستیم تا اواخر هفته هم انتظار داریم که حدود ۲ درجه سلسیوس به تدریج افزایش دما را درطی روز شاهد باشیم.

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی استان همدان افزود: به نظر می‌رسد تا اواخر هفته و از جمعه به بعد روند کاهش دما را انتظار داریم به طوری که در هفته آتی کاهش محسوس دما را طی روز می‌توانیم شاهد باشیم.

وی در ادامه گفت: امروز عمدتاً آسمان استان صاف و آفتابی و از فردا ابرهایی را در آسمان استان طی ساعاتی خواهیم داشت و همچنین افزایش سرعت باد و وزش باد نسبتاً شدید را در برخی نقاط استان برای فردا پیشرو داریم و بعد از ان از روز چهارشنبه آسمان استان صاف و آفتابی خواهد بود.

باقری‌شکیب افزود: کمینه و بیشینه در ایستگاه فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۱و ۲۹ درجه سلسیوس گزارش شده است و در این مدت بهار با ۹ درجه خنک‌ترین و نهاوند، فامنین و قهاوند با ۳۱ درجه گرم‌ترین ایستگاه‌های استان گزارش شده است

وی افزود: به نظر می‌رسد هفته آینده شنبه و یکشنبه ابرهایی را در آسمان استان شاهد باشیم و بعید نیست که همراه با بارش‌هایی باشد و درنقاط مختلف استان شاهد بارندگی باشیم.

source

توسط visitmag.ir