برای پوست خشک، پیدا کردن یه آبرسان خوب واقعا مثل یه معجزه‌ست. چون وقتی پوستت خشک می‌شه، علاوه بر اینکه ظاهرش کدر و خسته به نظر میاد، احساس کشیدگی، خارش و گاهی هم پوسته‌ریزی می‌کنی. این موقع‌هاست که هر چی زودتر باید یه آبرسان درست و حسابی پیدا کنی تا پوستت رو نجات بدی.

خب اول از همه، اینکه بدونی چرا پوستت خشک می‌شه، خیلی مهمه. پوست خشک معمولا به خاطر کمبود آب و چربی طبیعی خودش هست. عوامل زیادی مثل تغییرات هوا، استفاده از صابون‌ها و محصولات تمیزکننده قوی، تغذیه نامناسب، مصرف ناکافی آب، یا حتی ژنتیک می‌تونن باعث خشکی پوست بشن. به خاطر همین، یه آبرسان خوب باید بتونه به پوستت آب برسونه و همینطور ازش محافظت کنه که اون آب توی پوستت بمونه و تبخیر نشه.

چه آبرسانی مناسب پوستته؟

وقتی می‌خوای یه آبرسان مناسب پوست خشک انتخاب کنی، اولین چیزی که باید بهش توجه کنی، مواد تشکیل‌دهنده‌ش هست. چون یه آبرسان خوب باید از موادی تشکیل شده باشه که واقعا بتونن پوستت رو عمیقا آبرسانی کنن. موادی مثل هیالورونیک اسید، گلیسیرین، سرامیدها و آلوئه‌ورا خیلی مفیدن. هیالورونیک اسید مثلا یه ماده جادویی توی محصولات مراقبتی پوسته که می‌تونه تا چندین برابر وزن خودش آب رو توی پوست نگه داره. گلیسیرین هم یکی از اون مواد آبرسان طبیعیه که به راحتی جذب پوست می‌شه و می‌تونه رطوبت رو توی لایه‌های بالایی پوست حفظ کنه.

یکی دیگه از موادی که خیلی می‌تونه به پوست خشک کمک کنه، سرامیدها هستن. این مواد طبیعی توی پوست ما وجود دارن و نقش مهمی توی حفظ سد محافظتی پوست دارن. وقتی این سد محافظتی ضعیف بشه، پوست رطوبتش رو از دست می‌ده و خشک می‌شه. آبرسان‌هایی که سرامید دارن، کمک می‌کنن این سد بازسازی بشه و پوستت دوباره بتونه رطوبت رو توی خودش نگه داره.

درباره آبرسان کوزارکس :

این محصول کره ای یکی از رازهای اصلی کره ای ها برای داشتن پوست شیشه ای و شفاف هست. هر چیزی که برای داشتنِ یه پوست سالم و جوون نیاز دارین توی این کرم وجود داره و با استفاده از اون بعد از مدت کوتاهی میبینید چقدر پوستتون شفاف تر ، زیباتر و جوون تر به نظر میرسه.
آبرسان کوزارکس حاوی 92 درصد فیلتر ترشح حلزون هست، که باعث شده بافتی ژلی داشته بشه این محصولِ بینظیر تمام خواصِ تسکین دهنده، شفا بخش و آرامش بخش رو برای پوست داره در واقع میشه گفت این محصول یک ترمیم کننده و بزسازی کننده ی بی نظیر برای پوست شماست.

تصویر آبرسان خانمی که به دستش آبرسان می زند.

اصلا برند کوزارکس چی هست ؟!

یک برند کره ای که محصولاتش به دلیلِ این که حاوی هیچ نوع مواد مضری نیستن به شدت پرطرفدار شده. محصولات کوزارکس حاوی رنگ و عطر و بو نیستن و موادی که توی اون ها به کار میره ترکیباتی به شدت ملایم و غیر تحریک کننده برای پوست هستن.
به همین خاطر هم خیلی از افراد محصولات پوستیشون رو ترجیح میدن که از این برند انتخاب و خریداری کنن. پس در طی مدت خیلی کوتاهی کوزارکس تبدیل به یکی از پرفروش ترین برندهای کره ای در زمینه محصولات پوستی شد.

ویژگی های اصلی آبرسان کوزارکس :

  1. ترمیم کننده پوست
  2. تسکین دهنده
  3. جلوگیری از ایجاد جوش
  4. حفظ خاصیت ارتجاعی پوست
  5. تغذیه و آبرسانی عمیق پوست
  6. ایجاد سد رطوبتی بسیار قوی
  7. یکدست کننده رنگ پوست
  8. مناسب برای همه نوع پوست

در کل میتونم بگم اگر دنبال یک معجزه برای پوستت هستی آبرسان کوزارکس یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست.

بعد از مدت کوتاهی که از آبرسان کوزارکس استفاده میکنی، میبینی درخشندگی طبیعی و سالم پوستت چقدر بیشتر شده، کوزارکس حاوی 92% موسین حلزون هست که پوست تحریک شده رو تسکین می ده و رنگ چهره رو یکدست میکنه برای همین هم همه ی افرادی که از اون استفاده کردن، بعد از مدت کوتاهی پوستشون خیلی روشن تر و درخشان تر شده.

تصویر آبرسان

در کنار آبرسان‌ها، اینارو هم فراموش نکن

فقط مواد آبرسان مهم نیستن. پوست خشک به یه لایه محافظ هم نیاز داره. یعنی علاوه بر آبرسانی، باید محصولی رو انتخاب کنی که بتونه از تبخیر رطوبت جلوگیری کنه. برای این کار معمولا از موادی مثل شی‌باتر، روغن‌های گیاهی (مثل روغن آرگان یا جوجوبا) یا اسیدهای چرب استفاده می‌شه.

این مواد علاوه بر اینکه پوستت رو نرم و لطیف می‌کنن، یه لایه نازک روی پوستت ایجاد می‌کنن که از خروج آب جلوگیری می‌کنه.

بهترین نحوه استفاده از آبرسان ها:

حالا که در مورد مواد مهم توی یه آبرسان صحبت کردیم، باید بدونی که چجوری ازش استفاده کنی تا بهترین نتیجه رو بگیری. بهترین زمان برای استفاده از آبرسان، بعد از حمام یا شستن صورته. وقتی که پوستت هنوز کمی مرطوبه، آبرسان رو بزن. این کار باعث می‌شه آبرسان بهتر جذب بشه و تاثیر بیشتری داشته باشه. البته اگه پوستت خیلی خشکه، شاید لازم باشه روزی دوبار از آبرسان استفاده کنی؛ یه بار صبح و یه بار شب قبل از خواب.

در ضمن، نباید فراموش کنی که آبرسانی به پوست فقط به محصولات مراقبتی بستگی نداره. نوشیدن آب کافی توی روز هم خیلی مهمه. چون اگه از داخل بدنت آب کافی نداشته باشه، هیچ آبرسانی نمی‌تونه به طور کامل به پوستت کمک کنه. پس حتما سعی کن روزانه حداقل ۸ لیوان آب بخوری.

جمع بندی

خلاصه اینکه، برای پوست خشک باید حسابی حواست به انتخاب محصولات مراقبتی و فواید آبرسانی پوست باشه. یه آبرسان خوب می‌تونه تفاوت بزرگی توی ظاهر و حس پوستت ایجاد کنه. فقط باید توجه کنی که محصولی رو انتخاب کنی که مناسب نیازهای پوستت باشه و از مواد طبیعی و موثر توش استفاده شده باشه. علاوه بر اون، به رژیم غذایی و نوشیدن آب هم توجه کن، چون آبرسانی به پوست از داخل و خارج با هم نتیجه بهتری داره.

برای خرید بهترین آبرسان پوست خشک:

فقط کافیه یه سر به سایت مای سفورا بزنی، تا از تنوع محصولی بینظیرشون شگفت زده بشی.

همچنین با استفاده از این سایت، هم میتونی خرید کنی و هم میتونی از مشاوره رایگانشون بهره‌مند بشی.

source

توسط visitmag.ir