معاون فرهنگی اداره کل اوقاف فارس:






شیراز(پانا) – معاون فرهنگی اداره کل اوقاف فارس گفت:همایش مرکزی و همایش استانی سوم مهر ماه، همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد بزرگ و تاریخی نصیرالملک اتفاق خواهد افتاد.






حجت‌الاسلام رحیم صفری گرایی امروز، اول مهر در نشست خبری با خبرنگاران  که به مناسبت هفته وقف در سالن ثقلین اداره کل اوقاف فارس برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه طبس و فوت ۳۰ نفر از هموطنان برنامه‌های هفته وقف در استان فارس پرداخت و گفت: برنامه‌های تدارک دیده شده اداره اوقاف در هفته وقف حضور در تریبون‌های نماز جمعه قبل از خطبه‌های نماز است که در شهر شیراز معاونت فرهنگ، اجتماعی سازمان اوقاف امور خیریه کشور گزارش جامعی از عملکرد سازمان ارائه کرد.

وی افزود: همایش مرکزی و همایش استانی سوم مهر ماه، همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد بزرگ و تاریخی نصیرالملک اتفاق خواهد افتاد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف فارس بیان کرد: میز خدمت ادارات اجرایی ما در ستاد نماز جمعه در تمام مناطق استان فارس جهت پاسخگویی و ارائه گزارش از خدمات یک سال گذشته اداره اوقاف استان فارس و حضور در بین جمعیت و پاسخگویی به شبهات برگزار شد.

صفری‌گرایی از همایش «یاوران وقف» به منظور تجلیل از همکاری واقفین، خادمین، هیئت امنا، اصحاب وقف و رسانه در طول یک سال گذشته اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ بالغ بر یک هزار مبلغ به تمام استان فارس اعزام شدند که این مبالغین به موضوع سخنرانی، تعزیه‌خوانی و عزاداری امام حسین(ع) پرداخته‌اند.


source

توسط visitmag.ir