به گزارش خبرنگار مهر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه صبح یکشنبه در آئین نمادینی که در دبستان قرآنی دخترانه حضرت زهرا (س) با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و والدین دانش آموزان برگزار شد با تبریک آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با شعار «برای ایران، برای مدرسه» همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان گناوه نواخته می‌شود.

ضرغام مردانی افزود: فصل گشایش دوباره مدرسه و گام نهادن در مسیر دانایی و آغاز بهار تعلیم و تربیت در سرزمین فرهنگ و فرزانگی، تقارن شروع سال تحصیلی جدید با هفته شکوهمند دفاع مقدس که یادآور ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌های حماسه سازان ایران اسلامی است را به فال نیک گرفته و با زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای جان بر کف میهن عزیزمان، راه پر برکت آنان را با جان و دل ادامه می‌دهیم.

وی گفت: آغاز این سال تحصیلی که همزمان با میلاد با سعادت رسول مهربانی (ص) نیز همراه شده، فرصت مغتنمی است تا مراتب سپاس و قدرشناسی خود را از تمام تلاش‌های فرهنگیان و معلمان سخت کوش که با همت و تلاش خود در راستای تربیت نیروی انسانی خلاق، مؤمن و پایبند به ارزش‌های دینی و اخلاقی انقلاب اسلامی گام‌های مؤثری بر می‌دارند، اعلام دارم.

زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس گناوه نواخته شد

مردانی افزود: سال تحصیلی جدید در ۱۶۳ آموزشگاه دولتی و غیردولتی شهر و روستاهای بخش مرکزی گناوه با حضور ۲۱ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف و بیش از هزار و ۶۰۰ همکار فرهنگی، آموزگار، معلم، دبیر، مدیر و معاون در مدارس شهرستان آغاز می‌شود.

وی گفت: همه همکاران در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان در بیش از سه ماه پروژه مهر تلاش کردند تا مدارس را برای ورود دانش آموزان در اول سال تحصیلی جدید آماده کنند و امروز شاهد بازگشایی مدارس هستیم.

زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس گناوه نواخته شد

وی گفت: در کنار کار بزرگی که در مدارس دولتی انجام شده است حدود یک چهارم همکاران و دانش آموزان در مدارس غیر دولتی هستند که از تلاش‌های این بخش تقدیر می‌کنم.

وی با تقدیر از همه فرهنگیان و اولیا افزود: اولیا در طول سال ارتباط مؤثر و مستمری با مدارس داشته باشند و آموزش و پرورش را در پیشبرد اهداف این مجموعه یاری و همراهی کنند.

زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس گناوه نواخته شد

در این مراسم بخش‌های مختلف و متنوعی اجرا شد و زنگ آغاز سال تحصیلی توسط مسئولان نواخته شد.

زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس گناوه نواخته شد

source

توسط visitmag.ir