بهترین دکتر ترمیم بینی در تهران

 

عمل ترمیم بینی و عمل رینوپلاستی به بهترین شکل

امروزه عمل بینی برای اصلاح مشکلات بینی بسیار رایج است و افراد مختلفی آن را انجام داده اند. اما بر اساس شرایط مختلف ممکن است از عمل خود رضایت نداشته باشند یا شکل بینی آن ها به شکل دلخواه عمل نشده باشد. در این صورت باید برای ترمیم بینی به بهترین دکتر ترمیم بینی در تهران مراجعه نمایند.

برای ترمیم بینی، لازم است تا عمل رینوپلاستی به صورت مجدد برای شخص انجام شود. اما تشخیص اینکه آیا بینی فردی به ترمیم نیاز دارد یا خیر، بر عهده متخصصان در این حوزه بینی است. در واقع ممکن است بینی شما هیچ مشکلی در ظاهر و عملکرد نداشته باشد و در این صورت پزشک پیشنهاد عمل ترمیم را به شما نخواهد داد. در هر حالت پیش از آن که عمل مجدد را انتخاب کنید، بهتر است که با بهترین دکتر ترمیم بینی در تهران مشورت نمایید.

عمل ترمیم بینی چیست؟

پیش از آن که به بررسی بهترین دکتر ترمیم بینی در تهران بپردازیم، لازم است تا تعریفی از عمل ترمیمی بینی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. به صورت ترمیم بینی یک عمل جراحی می باشد که دو نوع کلی دارد و در زیر به آن اشاره می کنیم:

1) عمل جراحی برای افرادی که دچار سانحه و یا تصادف شده اند.

افرادی که دچار سانحه شده باشند، ممکن است بینی ان ها آسیب ببیند و بدین ترتیب به بازسازی بافت بینی نیاز باشد. در این عمل بینی جراح پلاستیک با استفاده از تکنیک های خاصی به بازسازی بینی اقدام می کند و همچنین این عمل بسیار پیچیده و مشکل بوده و به مهارت بالایی نیاز دارد. حتی ممکن است به جراحی های متعدد برای این افراد نیاز باشد.

2) عمل جراحی برای افرادی که در گذشته عمل رینو پلاستی انجام داده اند .

گروهی دیگر از افراد که در گذشته عمل بینی را انجام داده اند و از عمل خود رضایت ندارند، می توانند عمل ترمیم بینی را انجام داده و شکل و ظاهر متناسب را به بینی خود باز گردانند. این نوع عمل نسبت به گروه اول بسیار شایع تر است!  نکته بسیار مهمی که باید در این خصوص بدانید، این است که این نوع جراحی نسبت به جراحی حالت اول، از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است و دشوارتر می باشد. به دلیل آن که بافت اولیه بینی یک بار دست خوش تغییر شده و همین موضوع ممکن است کار را برای پزشک متخصص شما کمی سخت تر نماید.

عمل ترمیم بینی و پیچیدگی های آن

 

عمل ترمیم بینی و پیچیدگی های آن

همان گونه که اشاره کرده ایم، منظور از عمل ترمیم بینی جراحی است که به صورت مجدد بر روی بینی افراد انجام می شود. در این راستا باید اشاره داشت که ترمیم بینی آسیب دیده به خصوص بینی هایی که یک بار عمل شده اند، می تواند بسیار پیچیده و دشوار باشد. زیرا پزشک متخصص برای آن که ظاهری مناسب به بینی ببخشد، لازم است تا  با استفاده از پیوندهای بافتی و برش ها و مواردی از این قبیل، بینی آسیب دیده را درمان کند و از همه مهم تر آسیب بیشتری به بینی وارد نکند. به طور میانگین 10 درصد از جراحی های زیبایی بینی ممکن است نیاز به ترمیم داشته باشند. بنابراین بسیار مهم است که به هنگام عمل رینو پلاستی چه پزشکی و با چه تجربه و تخصصی را انتخاب می کنید و همچنین چگونه از بینی عمل شده مراقبت خواهید کرد! اگر به این دو موضوع توجه داشته باشید، دیگر به جراحی ترمیمی نیازی نخواهید داشت!

در عمل جراحی ترمیمی، چه مشکلاتی بر طرف می شوند؟

این سوال ممکن است برای بسیاری از شما عزیزان به وجود بیاید. به صورت کلی عمل جراحی ترمیمی یک عمل ثانویه است که برای رفع ایرادات به جای مانده از عمل اول انجام می شود. این نوع جراحی دست متخصص را برای اصلاحات کمی محدود می کند به همین دلیل لازم است که شما به بهترین دکتر ترمیم بینی در تهران مراجعه فرمایید. در عمل اول بینی قاعدتا استخوان، غضروف و بافت بینی با تغییراتی مواجه شده اند و همین موضوع بر روی جراحی دوم یا ترمیم بینی تاثیر بسزایی خواهد داشت. با این حال اگر بینی شما به ترمیم نیاز دارد، اصلا نگران ناشید و به متخصصان خبره و حرفه ای در این زمینه مراجعه فرمایید. امروزه تکنیک های خاص و پزشکان حاذق بسیاری وجود دارند که می توانند عمل رینوپلاستی را به صورت مجدد برای شما انجام دهند و ظاهر بینی شما را اصلاح نمایند. شایان ذکر است که در جراحی دوم یا ثانویه بینی، یک سری مشکلات خاص بینی مانند موارد ذکر شده در زیر بر طرف خواهد شد:

  • بر طرف کردن قوز بینی که در عمل اولیه رفع نشده بود. (این موضوع در بینی های استخوانی به وفور اتفاق می افتد)
  • بر طرف کردن انحنای زیاد روی بینی
  • در صورت سر بالا بودن بیش از حد نوک بینی این مشکل کاملا از بین خواهد رفت
  • اصلاح فرم بینی و ناهنجاری های آن مانند کج بودن بینی
  • بر طرف کردن پره ها و حفره های نامتقارن بینی
  • اصلاح آسیب دیدگی پوست بینی

در کل در این عمل تمام مشکلات و ایراداتی که از عمل اولیه بینی به جا مانده است بر طرف خواهد شد و بینی زیبا و متناسب با چهره و صورت شما ایجاد می گردد.

اهداف عمل ترمیم بینی

 

اهداف عمل ترمیم بینی چیست؟

نکته حائز اهمیت این است که عمل رینوپلاستی مجدد بینی، با یک سری اهداف انجام می شود. رسیدن به اهداف مهم عمل ترمیم بینی، تنها از دست پزشکان توانا و حاذق بر می آید! بنابراین برای جراحی مجدد، باید به بهترین دکتر ترمیم بینی در تهران مراجعه کنید. از جمله اهداف عمل ثانویه بینی به شرح زیر است:

  • بهبود مشکلات ایجاد شده در تنفس فرد که از جراحی گذشته بر جای مانده است
  • بازسازی راه تنفس فرد که به دلیل جراحی های قبلی مسدود شده است .
  • اصلاح مشکلات ایجاد شده که در جراحی گذشته به صورت کامل بر طرف نشده است.
  • باز گرداندن زیبایی چهره و اعتماد به نفس به افراد که از جراحی های قبلی از بین رفته و یا ضعیف شده است.
  • اصلاح ظاهر بینی که در جراحی اولیه ناهماهنگی هایی را ایجاد کرده است .

واقعیت این است که همیشه دستیابی به این اهداف آسان و ممکن نیست و در برخی از موارد حجم آسیب دیدگی بینی به اندازه ای می باشد که شاید نتوان ظاهر بسیار یک دست و زیبا را به آن ها بخشید. اما همچنان اگر شما به یک متخصص با تجربه مراجعه نمایید، تا حد بسیاری می تواند ایرادات بینی شما را بر طرف کرده و زیبایی را به شما بازگرداند.

عمل رینوپلاستی مجدد بینی چگونه انجام می شود؟

عمل ترمیم بینی تکنیک های خاص خود را دارد و به واسطه همین تکنیک ها می باشد که بینی شما فرم مناسبی به خود می گیرد. اما به صورت کلی عمل رینوپلاستی به شکل زیر می باشد:

  • در ابتدا بیمار باید بیهوشی کامل را بگیرد.
  • پزشک سپس با ایجاد برش در ناحیه کلوملا و بالا زدن پوست بینی، به طور کامل به ساختمان بینی دست پیدا می کند.
  • پس از دستیابی به ساختمان بینی تغییرات با توجه به نیاز بینی بیمار ایجاد خواهد شد.
  • سپس بخیه های داخلی و بخیه روی کلوملا زده می شود.
  • جراح با استفاده تامپون بعد از عمل مانع از ایجاد چسبندگی داخل بینی می شود.
  • در نهایت اسپلینت (گچ) روی بینی قرار داده می شود.

جراحی ترمیمی بینی

 

معرفی بهترین دکتر ترمیم بینی در تهران

همان گونه که بارها در این مطلب اشاره کرده ایم، لازم است که برای عمل ترمیم بینی، به بهترین دکتر ترمیم بینی در تهران مراجعه فرمایید تا ایشان با استفاده از تکنیک های خاصی که دارد، بینی شما را به شکل و حالت اولیه خود در آورد و زیبایی را به شما باز گرداند. برای اینکه این کار به بهترین شکل برای شما رقم بخورد، ما به شما جناب آقای دکتر میقانی، متخصص جراحی بینی، را پیشنهاد می کنیم تا بتوانید با خیالی راحت یک جراحی بینی موفق داشته باشید. همچنین از آنجایی که عمل ترمیمی بینی یک عمل جراحی حساس است، که باید به دست پزشکان متخصص انجام شود، در غیر این صورت عوارض بسیاری را از خود بر جای می گذارد. این عوارض می تواند به صورت زیر باشد:

  • بیهوشی
  • عفونت
  • خونریزی
  • ماندگاری جای زخم و عدم التیام آن
  • نیاز به عمل رینو پلاستی مجدد
  • واکنش های موضعی
  • تغییر در حس بینی
  • انسداد مزمن، جدید یا متناوب راه هوایی
  • نیاز مداوم به درمان پزشکی
  • تورم

نتیجه گیری

در این مطلب سعی کردیم تا به بررسی بهترین دکتر ترمیم بینی در تهران بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کرده و با کارشناسان و مشاوران در این خصوص مشورت فرمایید.

سوالات متداول درباره بهترین دکتر ترمیم بینی در تهران

  1. چه انتظاراتی از عمل ترمیم بینی باید داشت؟
    دست یابی به بینی مطلوب، بر طرف شدن نقایص بینی، نفس کشیدن راحت و یکدست و بهتر شدن بینی نسبت به عمل اول
  2. مهم ترین مراقبت های پس از جراحی چیست؟
    اگر بعد از عمل روی بینی شما با گچ یا هرگونه پانسمان بسته شده، به هیچ عنوان بدون مشورت و تایید جراح خود به آن ها دست نزنید. بعلاوه باید به شدت مراقب باشید که چیزی به صورت شما برخورد نکند. این مورد بسیار بیشتر از مراقبتی که در عمل اول خود داشتید، اهمیت دارد.
  3. نقش پوست در عمل جراحی ترمیمی بینی چه می باشد؟
    امکان دارد هر بینی با هر جنس پوستی نیاز به عمل جراحی مجدد داشته باشد. ولی معمولا بیمارانی که بینی گوشتی بزرگ با پوست چرب دارند بیشتر نیاز به عمل جراحی ترمیمی بینی خواهند داشت.

source

توسط visitmag.ir