۱۵۰۶۴۲۴




اکران قسمت پایانی «پایتخت» در برج میلاد، اوج شیادی صدا و سیما برای اعتبار خریدن خود از خاطره جمعی مخاطب بود.


برترین‌ها: رضا صائمی در یادداشتی در صفحه شخصی خود نوشت: اکران قسمت پایانی «پایتخت» در برج میلاد، اوج شیادی صدا و سیما برای اعتبار خریدن خود از خاطره جمعی مخاطب بود…حتی گوشه تیتراژ هم کادری باز کرد تا شوق و شلوغی مخاطب را به رخ بکشد…این یعنی لو دادن ضمیر ناخودآگاه خود که نتوانست ذوق زدگی‌اش را از توجه موقت مردم به این مدیوم پنهان کند…استفاده از میراث خاطرات مخاطبان برای فخرفروشی!…مخاطبانی که از امشب دیگر دست به کانال تلویزیون نمی‌زنند….

1

«پایتخت» با همه خوبی و بدی‌ و ضعف و قوت‌ها و نقد و نظرها، خاطره‌ای خوش در حافظه جمعی مردم است که همچون میراثی نوستالژیک باقی مانده و اعتبارش را از جانب هنرمندانش می‌گیرد نه از اجانب تلویزیون…همچون انگشتری که اعتبارش از نگین زرینش است نه رکاب زنگ زد‌ه‌اش….از همین فرداشب اگر سریال‌هایی مثل «هزاردستان» و «سلطان و شبان» و «زیر تیغ» و «خانه به دوش» پخش شود باز هم صدای تلویزیون از خانه‌ها به گوش می‌رسد…این از منزلت اثر است نه مزیت این مدیوم….مردم با پایتخت، نوستالژی بازی می‌کنند و تلویزیون این بازی را به سود خود سوت می‌زند تا باختش را پشت این برد تاخت بزند…اما از زبان نقی معمولی باید به این رسانه نارسا گفت: باختی…بد هم باختی!…آنها که به برج میلاد رفتند به ضیافت خاطرات خود رفتند نه تجدید بیعت با تلویزیون.









ایمپلنت اقساطی دندان با ضمانت مادام العمر

برای مدت محدود









source

توسط visitmag