به این شکل، میتوانید مخاطب را حفظ کنید تا از دست تبلیغات فرار نکند. با رعایت نکات ارائه شده در این مقاله می توانید محتوایی با کیفیت و جذاب تولید کنید و به اهدافتان در دنیای دیجیتال دست پیدا کنید. برخی هم بخشی از خود متن مقاله را میگذارند و بعد لینک! بعد از اینکه یک سری شرط را رعایت کردید، این دو پلتفرم به شما اجازه میدهند از طریق نمایش تبلیغات، درآمد داشته باشید. اجازه دهید واقعیتی را با شما در میان بگذارم: ما آدمها از ضرر و انتخاب بد فراری هستیم! در نهایت باید بدانید که مطالعه مطالب موجود در هر کدام از وب سایت های رقیب، در یافتن عناوین جدید برای تولید محتوا در زمینه آن ها بی تأثیر نیست. یک میم را بالاتر دیدید؛ محتوایی جدید و جذاب که حسابی در دل مردم جا باز کرده است. حتی این امکان وجود دارد که پادکست را دل پست بلاگ هم بگذارید. شما میتوانید یکی از مقالههای بلند بلاگ را به ایبوک تبدیل کنید یا این امکان وجود دارد ایبوک جدیدی بر اساس تجربه تهیه کنید. ایمیل یکی از بهترین راهها برای رسیدن به مخاطبان است، به خصوص در تبلیغ محتوا؛ به دلیل این که هرکسی در لیست ایمیلتان باشد، شنیدن مطالب شما را انتخاب کرده و همچنین شما میتوانید اطمینان داشته باشید که پیامهایتان را دریافت میکنند.

با این کار محتوای شما بسیار حرفه ای خواهد شد و مخاطبان را بیشتر راضی میکند. همانطور که مخاطبان کسبوکارهای مختلف فرق دارند، مخاطبان صفحات اینستاگرام نیز متفاوت هستند! اگر سایت خوبی دارید و با تولید محتوا، توانستهاید ترافیک آن را افزایش دهید، همین حالا در پنل یکتانت ثبتنام کنید تا بتوانید از طریق نمایش تبلیغات در جایگاههای مختلف درآمد کسب کنید. ” را بخوانید. در این مقاله به مفهوم دقیقتری از تولید محتوا میرسید و متوجه میشوید که یک تولید کننده محتوا دقیقاً چه کار میکند و چرا شما به آن نیاز دارید. بازاریابی مقاله در اینترنت برای ارتقاء تخصص نویسندهها در بازاریابی آنها، محصولات و سرویسها به وسیله دایرکتوری مقالات کاربرد دارد. یکی از محبوبترین انواع محتوا که بیشتر در شبکههای اجتماعی کاربرد دارند، «میم» (Meme) است. محتوا باید در تمام طول عمر خود مدیریت شود. از جملات کوتاه در محتوا استفاده کنید. برخی معتقدند سنگ بنای بازاریابی محتوایی همین پست بلاگ است که بیشترین تاثیر را در ایجاد و افزایش آگاهی از برند و همچنین افزایش تعامل مشتری با کسبوکار دارند. این اطلاعات، مشخصات مشتریانی است که به خدمت یا محصول شما علاقه دارند و میتوانید روی آنها برای تبدیلشدن به مشتری حساب کنید. این محتوا یکی از بهترین گزینههایی است که میتوانید برای جلب اعتماد مشتری استفاده کنید و به او نشان دهید ضرر نخواهد کرد.

بله، تستیمونیال (نظرات مشتریان) هم تا حدودی نشان میدهند کارمان درست است؛ ولی در مطالعه موردی، با آمار و ارقام و نشاندادن نتیجه، تخصص و منفعت خود را به تصویر میکشیم. این متن بسته به بستر تبلیغ متفاوت است؛ ولی بهتر است به این شکل باشد که دست روی درد مخاطب بگذارید. شما برای اینکه بتوانید به محتواهای این سایت دسترسی داشته باشید، باید ماهانه مبلغ مشخصی بپردازید. به همین خاطر، ما «چکلیست ارزیابی مقالههای متنی» را بر اساس تجربهٔ خودمان آماده کردیم که کار شما را راحت کنیم. بستگی دارد بخواهید از آن به چه شکلی استفاده کنید. بهطور کلی، اگر بخواهید روی ویدئو بهعنوان اهرمی برای پیشافتادن از سایر رقبا سرمایهگذاری کنید، هم به تجهیزات مناسب و هم نیروی متخصص نیاز دارید. انتخاب تجهیزات مناسب نقش مهمی در کیفیت ویدیو دارد. ما در اینجا مهم ترین نکات آموزشی و فوت و فن های نوشتن یک تیتر خوب را برای شما توضیح خواهیم داد. اینجا دیگر بهجای نمایش تبلیغ بقیه در سایت، در ویدئوها و صفحهٔ آنها تبلیغ نمایش داده میشود. در محتواهای ویدئویی خیلی سریع به سراغ تبلیغ محصول یا خدمت خود نروید. بیایید یک راه بهتر به شما بگویم!

نرخ پرش: درصد بازدید کنندههایی که پس از بازدید از یک صفحه، سایت شما را ترک میکنند. احتمال اینکه افراد چند پاراگراف از متن را نادیده بگیرند زیاد است، اما یک تصویر حتماً جلب توجه میکند و میتواند پیام برندمان را طی چند ثانیه منتقل کند. پست بلاگ محتوای رایگانی است که در اختیار مخاطب میگذاریم؛ اما ایبوک رایگان نیست! این نوع محتوا باعث ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو میشود و برای دیده شدن سایت اهمیت دارد. از آن طرف، به آنها نشان میدهیم چگونه میتوانیم باعث شویم کسبوکارشان جان بگیرد. در مطالعههای موردی، ما به مشتری نشان میدهیم چگونه با استفاده از تخصص و خدمات خود، توانستیم مشکل سایر افراد را حل کنیم. پس از ۲ سال آنها به اندازهی کافی مشهور شده بودند و فروشی بالغ بر یک میلیون دلار در سال داشتند. همان را بهعنوان محرک در متن تبلیغ محتوا به کار ببرید. عکسبرداری: با استفاده از دوربین موبایل و آموزش تولید محتوا در اینستاگرام میتوانید عکسهای زیبا بگیرید و آنها را به عنوان محتوا در شبکههای اجتماعی از جمله اینستا یا وبلاگهای خود منتشر کنید. تولید محتوای ویدئویی هم میتواند آسان باشد و هم سخت!

توسط visitmag