به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم جلیلی نژاد در این زمینه با اشاره به اهمیت کاهش میانگین زمانی رسیدگی به شکایات حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، گفت: از ابتدای سال جاری در راستای افزایش کیفیت ارائه خدمات در دفاتر، به تمامی ۸۲ تخلف واصله از دفتر پیشخوان خدمات دولت طبق شکایات مردمی از طریق سامانه ۱۹۵و شکایات کتبی دریافت شده رسیدگی شد.

وی بر اهمیت رسیدگی به تخلف دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان و اعمال مقررات متناسب با نوع و سطح تخلف تاکید کرد و گفت: دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان مکلف هستند تمام شرایط، ضوابط و تعهدات مندرج در اصول حاکم بر صدور پروانه را رعایت کنند و در صورت تخطی از اجرای این تعهدات پس از بررسی در کمیته تخلفات، مشمول جریمه‌ای متناسب با میزان اهمیت تخلف خواهند شد.

رئیس کمیته استانی نظارت بر ایفای تعهدات دارندگان پروانه و اعمال مقررات دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی ادامه داد: به منظور صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، کلیه شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، با مراجعه به سایت www.۱۹۵.cra.ir یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵، درخواست یا شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.

source

توسط visitmag.ir