به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمانشاه که در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: اساس تعلیم و تربیت در خانواده و با ازدواج شکل می‌گیرد. در این زمینه بحث رعایت مباحث مربوط به محرم و نامحرم اهمیت بالایی دارد.

وی افزود: تفکر مقاومت از رهبری معمار کبیر انقلاب و پیروزی انقلاب اسلامی سرچشمه گرفت و به سراسر جهان صادر شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امروز در کف خیابان‌های اروپا و دانشگاه‌های آمریکا به حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان شعار مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

وی ادامه داد: در کنار نبرد نظامی جنگ روانی از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای با تمام امکانات و فضای مجازی برای ناامید کردن محور مقاومت در جریان است.

حجت الاسلام غفوری خاطرنشان کرد: وی با قرائت آیات از سوره مبارکه آل‌عمران که مربوط به جریان جنگ احد مسلمان در صدر اسلام است، بیان کرد: در آن جنگ به دلیل بی‌توجهی برخی از مسلمانان، پیروزی به جنگ مغلوب تبدیل شد. بعد از جنگ پیکرها و بازگشت به مدینه، خداوند متعال به مسلمانان امر کرد که سپاهی تشکیل داده و دشمن را تعقیب کنند.

وی یادآور شد: حمایت انقلاب اسلامی از جبهه مقاومت به ویژه فلسطین مبنای شرعی، عقلی و بین‌المللی دارد؛ زیرا مردم فلسطین حق دارند از خاک غصب شده و حیثیت خود دفاع کنند. در حقیقت دفاع از مظلوم یک حق بین‌المللی است؛ بنابراین اقدامات حزب‌الله لبنان و عراق یک حق مشروع قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است.

source

توسط visitmag.ir