حسن محمدزاده در آیین تجلیل از مقام آوران ورزشی استان خراسان رضوی گفت: در سال گذشته ۲۳۲ هزار نفر از دانش‌آموزان استان در رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان استان شرکت کردند که از این جمع ۶۶۲ تیم در مرحله استانی که شامل بیش از ۷هزار دانش‌آموز سراسر کشور به رقابت پرداختند.

وی تصریح کرد : از میان ۶۶۲ تیم ، هزار و ۳۰۰ نفر برتر معرفی شدند و به حداقل ۳ الی۴ مرحله اردو ملی دعوت شدند تا تیم مورد نظر را از میان نخبگان ورزشی انتخاب و برای مرحله مقدماتی کشوری آماده شوند.

محمدزاده ادامه داد: در سالی که گذشت ، ۲۶ رشته ورزشی در مسابقات ورزشی توسط فدراسیون تربیت بدنی برگزار و دانش‌آموزان استان خراسان رضوی در ۱۰ رشته و ۱۰۳ مدال رنگارنگ حائز موفقیت و مقام برتر شدند.

وی تصریح کرد: در حوزه ورزش فرهنگیان ، رقابت بین ۱۰ هزار نفر در سطح استان و مرحله شهرستان برگزار شد، در مرحله بعد که مرحله استان بود حدود دو هزار و ۵۰۰ نفر شرکت کردند و توانستند در ۸ قطب استانی به رقابت بپردازند.

محمدزاده اظهار کرد: در مرحله استانی مسابقات ورزشی فرهنگیان هم حدود ۸۵۰ نفر راه یافته و به رقابت مرکزی پرداختند و با انجام اردوهایی در ۵ رشته برگزار شد و در این مرحله نیز استان خراسان‌رضوی در ۴ رشته حائز مقام و رتبه برتر شد.

محمدزاده در خصوص گزارش اقدامات و فعالیت شاخص های حوزه ورزشی و تربیت بدنی افزود: بیش از ۱۶۴ هزار کالای ورزشی و ۲۰۰ هزار اقلام بهداشتی و ورزشی تا قبل از شروع سال تحصیلی به مدارس سراسر استان ارسال شد تا سال تحصیلی با نشاط و پر شوری را آغاز کنیم و هیچ مدرسه‌ای خالی از تجهیزات ورزشی نباشد.

source

توسط visitmag.ir