‌حاج‌اکبر ابراهیمی خیر مدرسه‌ساز با وزیر آموزش‌و‌پرورش دیدار کرد؛



حاج اکبر ابراهیمی: طبق تعهدی که کردیم تا پایان فصل پاییز امسال تمامی مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز مستقل را ساماندهی می‌کنیم



تهران (پانا) – حاج اکبر ابراهیمی مشاور و نماینده‌ وزیر آموزش و پرورش در جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور ‌با علیرضا کاظمی وزیر آموزش و‌پرورش‌ دیدار و گفت‌وگو کرد.






‌به گزارش ‌روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ حاج اکبر ابراهیمی مشاور و نماینده‌ وزیر آموزش و پرورش در جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در دیدار با علیرضا کاظمی وزیر آموزش و‌پرورش‌؛ ضمن قدردانی از زحمات انجام‌شده در نوسازی مدارس کشور‌ در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام آموزشی‌ خیرساز، اظهار داشت: خیرین معتقدند وقف اموال در راه پُربرکت مدرسه‌سازی از عنایت خداوند متعال است به این جهت نیک‌اندیشان همراه نهضت مدرسه‌سازی برای تکمیل این طرح‌های نیمه‌تمام آمادگی کامل دارند.

‌وی با بیان اینکه عمر آدمی کم‌تر از آن است که بتواند همه‌ اموال و زمان خود را در مسیر خیر هزینه و وقف کند، افزود: خیرین بر این باورند تا دانش‌آموزان در آن فضای آموزشی و پرورشی، رشد یافته، آموزش دیده و جزو اندیشمندان و بزرگان کشور شوند و آن آینده‌سازان به این آب و خاک خالصانه خدمت کنند ‌و تا این چرخه در جریان است ثواب خیر در دنیا و آخرت برای بنا‌کننده چنین فضایی در نزد خدای متعال نگاشته خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش

‌این خیر مدرسه‌ساز با ارائه گزارشی از روند ساماندهی مدارس کانکسی در کنار نوسازی مدارس و اعلام آمادگی هر‌گونه همراهی با آموزش و‌پرورش تصریح کرد: خیرین با اندوخته‌های زیاد و کم، مایل به مشارکت در این امر خیر را دارند‌، لذا راه را برای همراهی آنان باز کنیم.

‌حاج اکبر ابراهیمی در پایان، خاطرنشان کرد: ما طبق تعهدی که کردیم تا پایان فصل پاییز سال جاری تمامی مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز مستقل را ساماندهی می‌کنیم که تاکنون حدود 500 فضا ساماندهی شده است.

وزیر آموزش و پرورش نیز در این دیدار ضمن قدردانی از همراهی خالصانه خیرین مدرسه‌ساز، بر ایجاد زمینه تسهیل مشارکت خیرین در امر مقدس مدرسه‌سازی تاکید کرد.


source

توسط visitmag.ir