با ورود به فصل سرما، تب و تاب خرید لباس‌های زمستانه بیشتر می‌شود. اغلب خانم‌ها در این روزها به دنبال پیدا کردن کاپشن دخترانه مناسب هستند تا علاوه بر گرم بودن، استایل‌شان را هم تکمیل کند. ویژگی‌های زیادی وجود دارند که هنگام خرید کاپشن باید به آن‌ها توجه کرد؛ اما جنس و مدل، مهم‌ترین‌ آن‌ها هستند. در این مطلب قصد داریم که درباره جنس کاپشن صحبت کنیم و در ادامه به معرفی چند مدل پرطرفدار و پرفروش کاپشن دخترانه در بازار بپردازیم:

2 نکته مهم برای خرید کاپشن دخترانه مناسب

جنس و مدل کاپشن دخترانه دو ویژگی مهمی هستند که در ادامه به بررسی بیشتر آن‌ها خواهیم پرداخت. با در نظر گرفتن این نکات از بین تنوع بالای مدل‌های موجود در فروشگاه‌های مختلف می‌توانید خرید خود را راحت‌تر انجام دهید:

جنس پارچه کاپشن

اولین نکته‌ای که هنگام خرید کاپشن دخترانه باید در نظر گرفته شود، جنس این لباس‌هاست. پارچه به‌کار رفته در دوخت کاپشن باید هم سبک و هم گرم باشد. نکات زیر در انتخاب جنس مناسب کاپشن دخترانه به شما کمک خواهد کرد:

  • پرطرفدارترین کاپشن‌ها برای فصل زمستان آن‌هایی هستند که با پارچه‌های پشمی، نایلونی، کشمیر و پلی‌استر دوخته می‌شوند. این لباس‌ها بسیار گرم هستند و پوششی عالی و مناسب برای روزهای سرد سال به‌حساب می‌آیند.

2

  • هنگام خرید کاپشن دخترانه باید به آستر آن هم توجه کنید. معمولا در دوخت بیشتر این لباس‌ها از لایه‌هایی با جنس پشم شیشه، پر یا پشم استفاده می‌شود؛ اما مدل‌های نازک‌تر آن‌ها هم وجود دارند که بیشتر برای مناطقی با آ‌ب‌وهوای گرم یا اوایل فصل پاییز مناسب هستند.
  • در انتخاب جنس کاپشن باید به کیفیت آن هم توجه کنید. معمولا قیمت مدل‌های باکیفیت بالاتر است و می‌توانید برای مدت زمان طولانی‌تری از آن‌ها استفاده کنید. در نظر داشته باشید که شما این لباس را فقط برای یک روز نمی‌خواهید، بلکه تا چندین سال می‌توانید آن را بپوشید؛ بنابراین حتما به سراغ محصولاتی بروید که کیفیت بالایی دارند؛ حتی اگر قیمتشان کمی بیشتر باشد.

مدل‌های جذاب کاپشن دخترانه

پس از مشخص شدن جنس کاپشن باید به سراغ انتخاب مدل مناسب بروید. برخی از دخترخانم‌ها ترجیح می‌دهند مدل‌هایی را انتخاب کنند که در همان سال ترند شده‌اند و گروهی به دنبال خرید لباس‌های ساده‌ و معمولی هستند تا بتوانند در سال‌های بعد هم از آن‌ها استفاده کنند. در ادامه به معرفی چند مدل کاپشن پرطرفدار دخترانه خواهیم پرداخت:

کاپشن چرم

کاپشن چرم یکی از بهترین و جذاب‌ترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید برای روزهای سرد سال داشته باشید. این مدل کاپشن‌ها، مقاومت بالایی در برابر سرما دارند و در حال حاضر بسیاری از خانم‌ها آن‌ها را در استایل خود به‌کار می‌برند.

C:UsersNotebookAppDataLocalMicrosoftWindowsINetCacheContent.Word3.jpg

در برخی از مدل‌های کاپشن چرم، لایه داخلی پشمی در نظر گرفته شده است که این ویژگی کمک می‌کند تا به خوبی شما را گرم نگه دارد.

کاپشن بامبر

کاپشن بامبر مدلی کوتاه و سبک است که با پارچه‌های مختلف پلی‌استر، نایلون، چرم و پنبه دوخته می‌شود. قسمت جلویی این کاپشن‌ها، زیپ یا دکمه قرار گرفته و معمولا دارای جیب است.

4

از این کاپشن‌ها می‌توان برای ساخت استایل‌های کژوال، رترو، اسپورت، مینیمال و… استفاده کرد.

کاپشن‌های اورسایز

کاپشن‌های اورسایز گزینه دیگری هستند که می‌توانید آن‌ها را برای ساخت استایل در روزهای سرد زمستان انتخاب کنید. از آنجایی که لباس‌های گشاد در سال‌های اخیر ترند شده‌اند، نمونه‌های زیادی از این سبک کاپشن‌ها را هم در بازار می‌بینیم. بیشتر طرفداران کاپشن‌های اورسایز، نوجوانان و جوانان هستند.

5

کاپشن پفکی

مدل دیگری که می‌توانید برای زمستان انتخاب کنید، کاپشن دخترانه پفکی است. این لباس‌ها معمولا دارای آستر ضخیم هستند و به همین دلیل مقاومت بالایی در برابر سرما دارند. کاپشن‌های پفکی بیشتر برای کسانی که اندام لاغری دارند، مناسب هستند.

6

کاپشن جین

اگر طرفدار استایل‌های اسپورت هستید، انواع کاپشن جین را انتخاب کنید. این مدل‌ها با تناژهای رنگی مختلفی در بازار موجود هستند و با استفاده از آن‌ها می‌توانید استایل‌های بسیار جذابی را بسازید.

7

در مدل‌های زمستانی این کاپش‌ها، لایه داخلی پشمی است؛ درنتیجه شما را به خوبی از سرما محافظت می‌کند.

کاپشن پافر

آخرین پیشنهاد در لیست ما هم مربوط به کاپشن‌هایی است که با نام پافر شناخته می‌شوند. این مدل‌ها هم با قد بلند و هم کوتاه در بازار موجودند و هرکسی با توجه به سلیقه خود می‌تواند آن‌ها را خریداری کند.

8

پافرها آستین ندارند و شما حتما باید لباس دیگری مانند بافت یا هودی را برای زیر آن انتخاب کنید. این کاپشن‌ها برای پاییز هم مناسب هستند.

خرید کاپشن از دیجی کالا

شما می‌توانید تمام مدل‌های و جنس‌های کاپشن دخترانه را که در بالا معرفی کردیم، در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا پیدا کنید. این مجموعه همه محصولات را با مشخصات، ویژگی‌ها و تصاویر واقعی موجود کرده است و هر فردی با بررسی کلی، مشخص کردن سایز بر اساس جدول راهنما و انتخاب رنگ دلخواه خود می‌تواند آن‌ها را به‌صورت آنلاین خریداری کند. درنهایت کالای انتخاب‌شده در مدت زمان بسیار کوتاهی برایتان ارسال خواهد شد.

سرماخوردگی یک بیماری رایج به دلیل عفونت‌های ویروسی است که با علائمی مانند سرفه، آبریزش بینی و گلو درد همراه است. برای پیشگیری از سرماخوردگی، استفاده از لباس‌های مناسب در فصل سرد اهمیت دارد.

کاپشن دخترانه باید از جنسی مناسب (مانند پشم یا نایلون)، با طول و مدلی که حرارت را حفظ کند، و با عایق حرارتی خوب انتخاب شود. همچنین، رنگ و طرح جذاب می‌تواند به جذابیت آن بیفزاید. اطمینان از قابلیت شستشوی آسان نیز مهم است. با رعایت این نکات، می‌توان از سرماخوردگی جلوگیری کرد.

اکنون نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. به نظر شما چه مدل و جنس کاپشنی برای فصل زمستان انتخاب بهتری است؟

source

توسط visitmag.ir