بدون زحمت، لاغر شوید! این شعاری است که برای پیکرتراشی استفاده می‌شود. حتما بارها تصمیم به رژیم و لاغری گرفته‌اید؛ ولی در میانه راه خسته و دل‌زده شده‌اید و رها کرده‌اید! از همین رو یکی از بهترین و سریع‌ترین راه‌ها برای لاغری، انجام عمل لیپوساکشن برای پیکرتراشی است. برای این کار کافی است با بررسی دکترهای محل زندگی خود، بهترین جراح را انتخاب و وقت مشاوره هماهنگ کنید.

اگر در شهر دزفول زندگی می‌کنید و یا در نواحی شمال خوزستان هستید، توصیه می‌کنیم به هیچ‌وجه، این مقاله را از دست ندهید. چرا که می‌خواهیم بهترین دکتر پیکرتراشی در دزفول را به شما معرفی کنیم.

کدام شهر برای پیکرتراشی بهتر است؟

شاید این گمان را داشته باشید که شهرهای بزرگ‌تر و پیشرفته‌تر از دزفول یا خوزستان، برای انجام پیکرتراشی مناسب‌تر هستند و مراکز شهر شما به قدری که باید، در این حوزه موفق نیست. در واقع این دو موضوع لزوما با هم ارتباطی ندارند و برخی از بهترین دکترهای ایران، در شهرهایی مثل اهواز، کرمانشاه، و بندرعباس حضور دارند.

البته برخی از مراجعان هم پزشکان شهرهای بزرگ را ترجیح می‌دهند. مثلا بسیاری از خوزستانی‌ها برای جراحی‌های زیبایی به تهران و اصفهان سفر می‌کنند. این لیست دکترهای جراح پیکرتراشی در اصفهان است.

دسترسی مراکز لیپوساکشن دزفول به چه گونه است؟

شما می‌توانید برای پیکرتراشی علاوه‌بر کمک گرفتن از مراکز درمانی شهرتان، از مراکز درمانی شهرای نزدیک مانند اهواز استفاده کنید. البته درصورتی‌که تمایل داشته باشید مراکز تخصصی‌تر یا گزینه‌های متنوع‌تر داشته باشید، می‌توانید به شهرهای دورتر مانند مشهد، تهران یا حتی شیراز و اصفهان بروید. البته در این وضعیت هنگام بازگشت یا حتی مراجعه‌های مجدد به پزشک، دچار سختی خواهید شد. بنابراین منطقی است که مراکز پزشکان درجه همین حوزه در شهر خودتان را در اولویت قرار دهید.

باز هم این گمان مطرح می‌شود که شاید پزشکان پیکرتراش در شهرهای بزرگ مثل تهران، تبریز، مشهد، اصفهان و… بهتر باشند و مهارت‌شان بیشتر باشد! اما گمان درست نیست.

خوشبختانه این روزها با توسعه روش‌های مداخله‌ای در زیبایی، در هر شهری از ایران؛ پزشکان موفقی حضور دارند که می‌توانند انواع عمل‌های جراحی زیبایی مانند پیکر تراشی را به خوبی و با موفقیت انجام دهند. اما در برخی شهرها به دلیل تنوع در تعداد پزشکان، امکان مقایسه پزشک‌ها فراوان است و شما می‌توانید با در نظر گرفتن چندین مورد و چند آپشن؛ آن پزشکی که مد نظرتان هست را انتخاب کنید.

البته که تجهیزات پزشکی، در موفقیت یک عمل جراحی زیبایی مانند پیکرتراشی نیز به نوبه خود دارای اهمیت است که شهرهای بزرگتر به دلیل تنوعی که پیشتر اشاره کردیم، در این مورد زبان‌زد هستند. اما این بدین معنی نیست که شهرهای دیگر در زمینه جراحی پلاستیک و یا پیکرتراشی و لیپوساکشن نمی‌توانند موفق باشند. در ادامه در رابطه با شرایط جراحی پیکر تراشی در دزفول برایتان توضیحات بیشتری ارائه می‌دهیم.

ریسک و عوارض پیکرتراشی در دزفول

از جمله ریسک‌های این عمل می‌توان به عفونت، خونریزی، لخته شدن خون، عدم تقارن بدن و واکنش‌های آلرژیک به داروهای بیهوشی اشاره کرد. همچنین در صورت انجام این جراحی در مراکز غیرمعتبر یا توسط پزشکان غیرمتخصص، احتمال افزایش عوارض و خطرات وجود دارد. به طور کلی، ریسک پیکرتراشی در دزفول یا هر شهر دیگری به کیفیت خدمات پزشکی و مهارت جراح بستگی دارد. مشورت با پزشک، انجام بررسی‌های لازم و انتخاب مرکز معتبر می‌تواند به کاهش این ریسک‌ها کمک کند.

بهترین دکتر پیرتراشی در دزفول

خوشبختانه می‌توان دزفول را شهری پیشرفته و دارای امکانات کافی دانست. مراکز درمانی مناسبی در دزفول وجود دارند که می‌توانند شما را به هدفتان برسانند. همچنین هر شهری به‌نوبه خود، پزشکان فوق‌العاده خوب و باتجربه‌ای دارد که فقط لازم است شما با مقداری تحقیق و دیدن نمونه مراجعین به آن پزشک، انتخاب خوب و مناسبی داشته باشید.

اینکه بخواهیم بگوییم بهترین دکتر جراحی پلاستیک چه کسی است، یک موضوع کلی و نسبی است. اما شما می‌توانید با توجه به نظرات و نمره‌دهی‌ها در سایت‌های نوبت‌دهی آنلاین، بهترین جراح پلاستیک برای لیپوساکشن را انتخاب کنید. یکی از مزایای استفاده از وبسایت‌های رزرواسیون پزشکی این است که به شما کمک خواهد کرد تا نظرات مراجعین به پزشک انتخابی خود را بخوانید یا امتیاز هر پزشک را با دیگری بررسی کنید. به این ترتیب قادر خواهید بود انتخاب بهتری داشته باشید.

درحال حاضر پزشکان زیادی مانند دکتر عبدالعلی عصاریان، دکتر علیرضا ملکی و دکتر مریم بهادرزائی در این زمینه در دزفول فعالیت می‌کنند و می‌توانند از گزینه‌های انتخابی شما باشند.

پیکر تراشی چگونه انجام می شود؟

پیکرتراشی یا لیپوساکشن به روش‌های مختلفی انجام می‌شود؛ اما اصول کلی این جراحی بر اساس حذف چربی‌های اضافی از بخش‌هایی از بدن است. در این عمل؛ ابتدا بیمار تحت بیهوشی عمومی یا بی‌حسی موضعی قرار می‌گیرد تا درد و ناراحتی را احساس نکند.

پس از آن، جراح از طریق برش‌های کوچکی که در نواحی مورد نظر ایجاد می‌کند، یک لوله باریک به نام کانولا را وارد بدن خواهد کرد. این لوله به دستگاه مکش متصل است و با حرکات رفت و برگشتی، چربی‌های زیر پوست را تجزیه و آن‌ها را از بدن خارج می‌کند.

در برخی تکنیک‌ها، از امواج اولتراسوند یا لیزر برای نرم کردن چربی‌ها استفاده می‌شود تا فرآیند مکش آسان‌تر و با آسیب کمتر به بافت‌های اطراف انجام شود. پس از پایان جراحی، برش‌ها بسته می‌شوند و ممکن است از بانداژ یا لباس‌های فشاری برای کاهش تورم و کمک به شکل‌گیری بهتر بدن استفاده شود. دوره بهبودی بسته به میزان چربی حذف شده و وسعت جراحی متفاوت است و ممکن است نیاز به استراحت و مراقبت‌های خاص بعد از عمل باشد.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با فرآیند پیکرتراشی و امکان اجرا آن در دزفول آشنا کنیم. درنهایت لازم است اشاره کنیم که اگر در شهر دزفول زندگی می‌کنید و یا در نواحی شمال خوزستان هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً درصورتی که قصد پیکرتراشی در این شهرها را دارید، با انتخاب یک مرکز معتبر و پزشکان مناسب و با تجربه در این حوزه، از امکانات درمانی شهر خود برای رسیدن به هدف کمک بگیرید. درنهایت شما می‌توانید برای دریافت نوبت از پزشکان این حوزه از سایت‌های نوبت دهی آنلاین نیز استفاده کنید.

source

توسط visitmag.ir