داشتن پیشانی بلند شاید از نظر خیلی‌ها مشکلی جدی نباشد، اما متاسفانه باتوجه‌به فاصله زیادی که میان چشم و ابرو با موها وجود دارد، اغلب افراد از این مورد احساس نارضایتی دارند. روش‌های متعددی مثل تغییر مدل مو و نحوه آرایش کردن هستند که می‌توانند با ایجاد خطای دید، به کمتر شدن این فاصله کمک کنند؛ اما توجه داشته باشید که همه این روش‌ها موقت هستند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از این مشکل رنج می‌برید، یکی از بهترین راهکارها کاشت مو برای پیشانی بلند است. با این کار، خیلی راحت می‌توانید پیشانی بلند یا بزرگ خود را به‌طور دائمی کوچک‌تر کنید و دیگر نگرانی‌ای از این بابت نداشته باشید.

کاشت مو برای پیشانی بلند

بهترین روش‌های کاشت مو

در طول سال‌های گذشته، خوشبختانه پزشکان توانسته‌اند روش‌های جدیدتر و کارآمدتری را برای کاشت مو، به‌ویژه کاشت مو برای پیشانی‌های بلند ابداع کنند. به‌علاوه، در طول زمان ابزارها و روش‌های مورداستفاده برای این جراحی نیز پیشرفته‌تر شده‌اند که بسیار به راحت‌تر شدن عمل آن کمک کرده‌است. درحال‌حاضر، از ۲ تکنیک موثر جهت کاشت برای مو روی پیشانی بلند استفاده می‌شود که کاشت مو به روش FUT و روش FIT از متداول‌ترین آن‌ها هستند. دو روش BHT و SUT نیز از جدیدترین تکنیک‌های مورداستفاده جهت کاشت مو برای پیشانی بلند به‌شمار می‌روند.

کاشت مو به روش FUT

این روش یکی از تکنیک‌های قدیمی در کاشت مو محسوب می‌شود. در روش FUT که به‌نام کاشت نواری نیز شناخته می‌شود، ابتدا با استفاده از تیغ جراحی، بخشی از پوست سر، معمولا از ناحیه پشت سر، برداشته می‌شود. طول این نوارها معمولا بین ۱۵ تا ۲۵ سانتی‌متر است. پس از برداشت پوست، ناحیه موردنظر بخیه زده می‌شود. جراح سپس این بخش از پوست را به قطعات کوچک‌تری تقسیم می‌کند که به این قطعات گرافت می‌گویند. در مرحله بعد، متخصص کاشت با کمک سوزن یا تیغ، سوراخ‌های کوچکی در نواحی موردنظر برای کاشت ایجاد می‌کند. سپس گرافت‌های مو درون این سوراخ‌ها قرار داده می‌شوند. اگرچه این تکنیک کاشت مو برای پیشانی بلند، یک روش قدیمی به‌شمار می‌رود، همچنان یکی از رضایت‌بخش‌ترین تکنیک‌ها طبق نظرات کاربران برای کاشت مو پیشانی بلند نی نی سایت است که ازجمله مزایای آن می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • این روش کاشت مو برای کوتاه ‌شدن پیشانی، معمولا بیشترین تعداد تار مو را در اختیار جراح قرار می‌دهد.
  • زمانی که بیمار بخواهد بیشترین مقدار ترمیم مو را داشته باشد، از این روش استفاده می‌شود.

کاشت مو به روش FIT

در این روش کاشت مو برای کوتاه شدن پیشانی زنان، هیچ برشی در پوست سر انجام نخواهد گرفت. در روش FIT برخلاف تکنیک قبلی، فولیکول‌های مو به‌صورت تار به تار و توسط دستگاه از پوست جدا می‌شوند. سپس، فولیکول‌های جداشده به قسمت‌های کم‌موتر سر انتقال داده خواهند شد تا فضای اضافی میان ابرو و مو را تا حدی که لازم است، پر کنند. امروزه، بیشتر از این روش در مراکز معتبر استفاده می‌شود و به‌دلیل زخم کمتری که از جراحی بر روی بیمار باقی می‌ماند، بسیار پرطرفدار است. برخی از مزایای کاشت مو برای پیشانی بلند به روش FIT، عبارت‌اند از:

  • پیوند مو با این تکنیک تا ۹۸ درصد موفق‌تر است.
  • یک روش کم‌خطر و ایمن برای کاشت مو محسوب می‌شود.
  • دوره نقاهت آن بسیار کوتاه است.

این دو تکنیک، اصلی‌ترین روش‌هایی هستند که به‌منظور کاشت مو پیشانی بلند، رفع طاسی سر و … مورداستفاده قرار می‌گیرند. روش‌های جدیدتر مثل روش ‌BHT، SUT، FIT، روش میکروگرافت FIT و … عملکردهای کاملا متفاوتی دارند. به‌عنوان مثال، به‌منظور کاشت مو برای پیشانی بلند در روش SUT، از پانچ‌های اتوماتیک برای برداشتن مو استفاده می‌شود.

کاشت مو برای پیشانی بلند

معرفی بهترین کلینیک‌های کاشت مو

تعداد مراجعه‌کنندگان برای کاشت مو در حال افزایش است و به‌دنبال آن می‌توانید مراکز و کلینیک‌های تخصصی زیادی را ببینید که در این زمینه فعالیت دارند. اما شهر شیراز به واسطه سابقه طولانی در عمل‌های پیوند در سال‌های گذشته قطب کاشت مو در خاورمیانه شده است. همچنین شهر شیراز در درمان‌های پیوند کبد و پیوند قرنیه چشم نیز حرف اول را میزند. در ادامه بهترین دکتر کاشت مو در شیراز را به ترتیب محبوبیت معرفی کرده‌ایم که برای کاشت مو روی پیشانی بلند نیز تبحر دارند:

  1. کلینیک تخصصی کاشت مو نهال:کاشت مو در کلینیک نهال تحت نظارت پزشکان متخصص پوست و مو انجام می‌شود. این کلینیک از جدیدترین روش کاشت مو در جهان، یعنی میکروگرافت، بهره می‌برد. در این روش، هیچ برشی در پشت سر ایجاد نشده و موها به‌صورت تک‌تک از پشت سر به جلوی سر منتقل می‌شوند. متخصصان کلینیک نهال را بتوان بهترین دکتر کاشت مو در شیراز دانست
  2. کلینیک آفرینش:این کلینیک تخصصی کاشت مو زیر نظارت دکتر الهی است و از متخصصان مختلف پوست و مو تشکیل شده‌است. انواع خدمات پوست و مو ازجمله کاشت مو و ابرو در این مرکز ارائه می‌شوند.
  3. کلینیک پارسه:کلینیک پارسه بیشتر از ۱۰ سال سابقه دارد و با تکنیک پیشرفته SuperMicro Graft، خدمات کاشت مو را بدون نیاز به جراحی انجام می‌دهد.
  4. کلینیک راشا:یکی دیگر از مراکز تخصصی کاشت مو برای پیشانی بلند در شیراز، راشا است. پزشک متخصص این مرکز، خانم دکتر مریم رضایی است. انواع خدمات کاشت مو، ابرو و ریش نیز در این کلینیک انجام می‌شوند.

کاشت مو برای پیشانی بلند

تجربیات افراد درباره کاشت مو برای پیشانی بلند

برای آن‌که بیشترین نتیجه را از جراحی کاشت مو داشته باشید، در وهله اول باید به‌سراغ بهترین کلینیک‌های تخصصی فعال در این زمینه بروید و با پزشکان متخصص مشورت کنید. شرایط جراحی و روش مناسب هر فرد بسته به سن، ژنتیک، مدل ریزش مو و … متفاوت است؛ بنابراین، پزشک متخصص بیشتر از هر کسی می‌تواند شما را راهنمایی کند. اما اگر تصمیم به انجام این جراحی دارید، نظرات و تجربیات افرادی که کاشت مو برای کوتاه شدن پیشانی انجام داده‌اند نیز می‌تواند برای درک بهتر شرایط و انتخاب مناسب‌تر، بسیار مفید باشد.

طبق تجربه کاربران برای کاشت مو پیشانی بلند نی نی سایت، بعد از این جراحی کمی درد و تورم خواهید داشت؛ اما بیش از ۸۰ درصد افراد از نتیجه عمل بسیار راضی بوده‌اند و باعث ‌شده تا اعتمادبه‌نفس بیشتری پیدا کنند. حتی خیلی از افراد نسبت‌به قبل موهای پرپشت‌تری داشته‌اند. البته، طبق تجربه کاربران جهت کاشت مو برای کوتاه شدن پیشانی نی نی سایت، برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید صبور باشید و چندین ماه صبر کنید. همچنین می‌توانید نظرات واقعی افراد را در مقاله نظرات کسانی که کاشت مو انجام داده اند مطالعه کنید.

پاسخ به سوالات متداول شما عزیزان

به‌منظور کمک به شما برای تصمیم‌گیری بهتر، توجهتان را به برخی از سوالات متداولی که احتمالا برای شما هم ایجاد شده‌اند، جلب می‌کنیم:

آیا موهای کاشته‌شده دچار ریزش می‌شوند؟

در اغلب موارد، کاشت مو با هدف ماندگاری دائمی صورت می‌گیرد؛ زیرا فولیکول‌های موی کاشته‌شده معمولا از ناحیه بانک مو (معمولا پشت یا کناره‌های سر) برداشت می‌شوند.

چقدر طول می‌کشد تا نتیجه کاشت مو برای پیشانی بلند مشخص شود؟

برای رسیدن به نتایج دلخواه، باید معمولا سه تا چهار ماه صبر کنید.

عوارض جانبی کاشت مو برای کوتاه شدن پیشانی زنان چیست؟

خونریزی، عفونت، باقی ماندن جای زخم و ریزش از عوارض احتمالی این عمل هستند که برای هر فردی می‌تواند متفاوت باشد.

بهترین روش کاشت مو برای پیشانی های بلند چیست؟

درحال‌حاضر، تکنیک اف آی تی بهترین روش برای کاشت مو است که در کلینیک‌های تخصصی کاشت و مو انجام می‌شود.

جمع‌بندی

اگر پیشانی بلندی دارید و به‌دنبال یک روش دائمی برای اصلاح آن هستید، عمل کاشت مو برای پیشانی بلند به‌طور قابل‌توجهی می‌تواند با کوتاه‌تر کردن فاصله موها و ابروها به کوتاه‌تر شدن پیشانی شما کمک کند که تاثیر زیادی بر زیبایی و جذابیت چهره دارد. اما توجه داشته باشید که برای رسیدن به نتیجه مطلوب، نه‌تنها باید با پزشکان متخصص مختلفی مشورت کنید، بلکه باید فردی مناسب برای این عمل باشید و البته، بسیار صبور باشید. نظرات و رضایت افراد مختلف را حتما موردبررسی قرار دهید و توصیه می‌کنیم مراجعه به بهترین کلینیک را اولویت اول خود قرار دهید.

source

توسط visitmag.ir