در دومین روز نمایش فیلمهای بلند جشنواره کودک






تهران (پانا) – نشست پرسش و پاسخ سازندگان سه فیلم «میرو»، «شمشیر و اندوه» و «آن دو» با حضور اهالی رسانه، منتقدان و خبرنگاران نوجوان در دومین روز نمایش فیلم‌های بلند ایرانی سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در سینما ساحل برگزار می‌شود.






به گزارش امور اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه ای سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، بر اساس جدول اعلام شده، در روز یکشنبه ۱۵ مهرماه نشست فیلم‌های «میرو» به کارگردانی حسین ریگی و تهیه کنندگی سعید الهی در ساعت ۱۷، «شمشیر و اندوه» به کارگردانی مشترک عماد رحمانی و مهرداد محرابی و تهیه کنندگی مهدی جعفری در ساعت ۱۹ و «آن دو» به کارگردانی مرتضی رحیمی و تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی در ساعت ۲۱:۱۵ در پردیس سینمایی ساحل برگزار می شود. مدیریت و اجرای این نشست‌ها با سحر قناعتی گزارشگر نام آشنای سیما و کارشناس سینما است.

بر اساس اعلام ستاد برگزاری جشنواره، به دلیل محدودیت مکان برگزاری نشست های پرسش و پاسخ، اولویت حضور در جلسات با اهالی رسانه، منتقدان و خبرنگاران نوجوان است.

سی وششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از ۱۴ تا ۱۹ مهرماه به دبیری مجید زین‌العابدین در شهر اصفهان برگزار می‌شود.


source

توسط visitmag.ir