C:UsersYAMINDesktop1.jpg

با تغییر سبک زندگی و عادات روزمره مردم، امروزه مشکلات بیماری‌های جسمی و روحی، رو به افزایش است و همین امر، منجر به شلوغ‌ شدن مراکز درمانی ایران شده است. در این مطلب قرار است با بهترین بیمارستان‌ها و کلینیک‌های پزشکی در ایران آشنا شویم. اگر شما هم در جستجوی بهترین مراکز درمانی ایران هستید و هنوز به نتیجه نرسیده‌اید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

آشنایی با بهترین بیمارستان‌های ایرانی

ایران، یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای خاورمیانه از نظر پزشکی محسوب می‌شود و از این جهت، بیمارستان‌های مجهز فوق پیشرفته بیشماری در کشور ما وجود دارند. در ادامه به تعدادی از مهم‌ترین مراکز درمانی ایران، اشاره می‌کنیم.

بیمارستان میلاد

بیمارستان میلاد، یکی از بهترین و مجهزترین مراکز درمانی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی است، موقعیت این بیمارستان، نزدیک‌ترین لوکیشن به برج میلاد تهران را دارد و به همین دلیل به راحتی از طریق مترو برج میلاد، در دسترس است. این روزها لیست بلند بالایی از متخصصین مختلف در بیمارستان میلاد تهران حضور دارند و شما می‌توانید برای درمان انواع مشکلات به پزشکان این مرکز، مراجعه کنید. نحوه نوبت دهی بیمارستان میلاد، به صورت اینترنتی از طریق سایت تامین اجتماعی است.

بیمارستان آیت الله کاشانی

بیمارستان آیت الله کاشانی واقع در خیابان خزانه بخارایی جنوبی، جزو مجهزترین و هوشمندترین بیمارستان‌های پایتخت محسوب می‌شود و امروزه بسیاری از بیماران از سراسر کشور، برای معالجه و درمان توسط پزشکان این مرکز درمانی، راهی پایتخت می‌شوند. این بیمارستان 162 تخت خوابه با داشتن بیش از 52 سال سن، یکی از قدیمی‌ترین بیمارستان‌های تهران محسوب می‌شود و پزشکان حاذقی در آن حضور دارند. با توجه به اینکه بیمارستان آیت الله کاشانی نیز وابسته به بیمه تامین اجتماعی است باید برای دریافت نوبت پزشکان این مرکز درمانی به پلتفرم نوبت دهی آنلاین بیمه تامین اجتماعی مراجعه کنید.

بیمارستان خیریه دکتر سپیر تهران

بیمارستان خیریه دکتر سپیر تهران، یک مرکز درمانی خیریه مردمی در تهران است که از سال 1321، شروع به فعالیت کرد، با توجه به اینکه فعالیت‌های مردمی و خیریه بسیاری در این بیمارستان عمومی انجام می‌شوند این روزها بسیاری از پزشکان حاذق پایتخت برای انجام درمان با اهداف معنوی و مردمی، استخدام این بیمارستان شده‌اند. بیمارستان خیریه دکتر سپیر تهران، برخلاف دو بیمارستان قبلی، متصل به سیستم نوبت دهی آنلاین خاصی نیست و برای دریافت نوبت اینترنتی پزشکان این مرکز درمانی باید از سایت‌های واسط نوبت دهی پزشکان، کمک بگیرید.

بیمارستان سینا تهران

بیمارستان سینا تهران، یکی از بهترین بیمارستان‌های فوق تخصصی تهران وابسته به دانشگاه علوم پزشکی پایتخت است. این مرکز با داشتن بیش از 70 سال سابقه و 461 تخت خواب فعال، جزو بهترین بیمارستان‌ها‌ی ایران محسوب می‌شود. برای گرفتن نوبت پزشکان بیمارستان سینا می‌توانید از سایت‌های نوبت دهی آنلاین یا پلتفرم اختصاصی این بیمارستان برای دریافت نوبت استفاده کنید.

آشنایی با بهترین کلینیک‌های درمانی در ایران

C:UsersYAMINDesktop2.jpg

کلینیک‌ها، مراکز درمانی پیشرفته‌ کمی کوچک‌تر از بیمارستان‌های رسمی محسوب می‌شوند، در کلینیک‌ها نیز مثل بیمارستان‌ها، پزشکان و پرستاران متخصص متعددی وجود دارد که شما می‌توانید با خیال آسوده به آن‌ها اعتماد کنید و مسیر درمان خودتان را شروع کنید.

درمانگاه شاهد

درمانگاه شبانه روزی شاهد، یکی از مجهزترین کلینیک‌های درمانی در ایران محسوب می‌شود و اکثر متخصصین تمامی شاخه‌های پزشکی در آن مشغول فعالیت هستند. این مجموعه با لوکیشن مکانی مرکز تهرانپارس، از نظر موقعیت مکانی شرایط مناسبی دارد و به همین دلیل اکثر شهروندان پایتخت در مواقع ضروری می‌توانند به راحتتی به آن دسترسی داشته باشند. با توجه به اینکه درمانگاه شاهد، اکثر تخصص‌های پزشکی را پوشش می‌دهد، تعرفه‌های مناسبی نیز دارد و شما می‌توانید برای درمان، با خیال راحت به این مجموعه مراجعه کنید.

درمانگاه سپهر

بهترین مراکز درمانی ایران، تنها به تهران پایتخت، تعلق ندارند چون درمانگاه سپهر، یکی از مجهزترین کلینیک‌های درمانی کشور در بلوار با هنر شیراز است و این روزها بسیاری از مردم کشورمان برای درمان سخت‌ترین مشکلات پزشکی راهی این مرکز درمانی می‌شوند. درمانگاه سپهر به صورت تخصصی در بخش‌های چشم و قرنیه، زنان و زایمان، اورژانس، خانواده، ارتوپد، اطفال و …. خدمات ویژه ارائه می‌کند.

درمانگاه آبتین

اگر قرار است بهترین کلینیک‌های پزشکی در کشور را معرفی کنیم قطعا نباید درمانگاه آبتین را از قلم بیاندازیم، این درمانگاه در شهر مشهد واقع شده است و با مجهز بودن به آخرین متدهای روز علم پزشکی دنیا و داشتن کادری متخصص و حرفه‌ای، جزو بهترین مراکز پزشکی کشور محسوب می‌شود و شما می‌توانید با خیال راحت به متخصصین آن اعتماد کنید. برای دریافت نوبت درمانگاه آبتین مشهد باید از سایت‌های رزرو نوبت آنلاین، کمک بگیرید.

بهترین روش نوبت گرفتن از کلینیک‌ها و بیمارستان‌‌های ایرانی

C:UsersYAMINDesktop333.jpg

در سال‌های گذشته، به دلیل کمبود امکانات و عدم رشد فضای دیجیتال، اکثر مردم مجبور بودن برای رزور نوبت مراکز درمانی ایران، به صورت حضوری مراجعه می‌کردند تا نوبت متخصص مدنظرشان را رزرو کنند اما امروزه خبری از دردسرهای گذشته نیست و شما می‌توانید به راحتی و بدون هیچ دردسری، نوبت پزشک مدنظرتان را در مراکز درمانی ایرانی از سایت‌های رزرو نوبت آنلاین دریافت کنید.

دکترتو، یکی از پلتفرم‌های آنلاین ایرانی است که به شما برای دریافت نوبت اینترنتی مراکز درمانی ایران کمک می‌کند، اگر شما هم حوصله معطلی‌های حوصله‌سر‌بر پشت صف‌های طولانی و ترافیک‌های عذاب‌آور و … را ندارید شک نکنید که دکترتو همان وب سایتی است که می‌تواند به شما برای دریافت نوبت آنلاین پزشک مورد نیازتان، کمک‌تان کند.

سخن پایانی

در این مطلب، مروری جامع بر محبوب‌ترین مراکز درمانی ایران داشتیم، اگر شما هم به تازگی با یک مشکل پزشکی خاص مواجه شده‌اید و قصد دارید به یک پزشک حاذق برای درمان بیماری‌تان مراجعه کنید پیشنهاد می‌کنیم یکی از مراکز درمانی ایران که در این مقاله معرفی شده را انتخاب کنید و از دانش پزشکان حاضر در این مجموعه‌های پزشکی، کمک بگیرید تا بیماری‌ شما به کمک تلاش و امید خودتان و تجربه و دانش دکتر متخصص، به زودی کاملا برطرف شود.

source

توسط visitmag.ir