نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:






اهواز (پانا) – نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت‌ منافع آمریکا در منطقه به خطر افتاده است و باید بدانیم که اگر یک قدم به عقب بازگردیم آمریکا ده قدم جلو می‌آید.






‌حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی‌فرد روز چهارشنبه در تجمع بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان به‌مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله و در حمایت از وعده صادق 2 با اشاره به اینکه این نظام مقدمه ظهور امام زمان(عج) است بیان کرد: تبلیغات بسیاری کردند تا بگویند ایران قادر به گرفتن انتقام نیست اما اکنون شاهد هستند که چه کردیم.

وی با اشاره به افزایش قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران طی چند دهه گذشته افزود: باید بدانیم ابتدای انقلاب اسلامی کجا بودیم و اکنون در حوزه قدرت دفاعی در چه جایگاهی قرار داریم.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین موسوی‌فرد با بیان اینکه امروز برخی قدرت‌های مطرح دنیا از ما موشک، پهپاد و تجهیزات نظامی می‌خرند گفت: در دفاع مقدس همه قدرت‌ها مقابل ما بودند در نهایت بعد از هشت سال یک وجب خاک در اختیار دشمنان قرار ندادیم.

به گفته وی در طول هشت سال دفاع مقدس تمام قدرت‌های دنیا مقابل ما بودند و بیشتر رزمندگان ما در جبهه، نوجوانان، دانش‌آموزان و معلمان انقلابی بودند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه حدود 36 هزار شهید نوجوان و جوان در دفاع مقدس تقدیم اسلام شده است افزود: اسرائیل پس از یکسال چه دستاوردی داشته است. می‌خواستند حماس و قدرت نظامی آن را نابود کنند اما به اهداف خود نرسیدند.




خبرنگار :


دانش آموز خبرنگار: ایلیا دالایی




source

توسط visitmag.ir