عباس گلرو در گفت‌و‌گو با پانا ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت، اظهار کرد: «فعال کردن دیپلماسی پارلمانی برای همکاری عمیق‌تر با کشورهای مسلمان در دستور کار‌ کمیسیون امنیت ملی مجلس است.» 

وی افزود: «قطعا آمریکا که همواره حامی رژیم جنایتکار صهیونیستی بوده و هست، شریک اصلی این جنایت است و باید در برابر افکار عمومی و ملت‌ها مسلمان پاسخگو باشد.»

این عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه شهادت سید مقاومت، خللی در ادامه کار حزب‌الله ایجاد نمی‌کند، گفت: «شهادت سید حسن نصرالله ضایعه بزرگی بود و قطعاً این اقدام رژیم صهیونیستی با پاسخ کوبنده مقاومت همراه خواهد بود.»

وی ادامه داد: «وعده خداوند حق است و طبق قرآن کریم، نابودی سرانجام «قوم الظالمین»  است. بنابراین راه سیدحسن نصرالله تا آزادی قدس شریف ادامه دارد. رژیم صهیونیستی با مسائل داخلی مواجه شده است و در آستانه فروپاشی است.»

گلرو با بیان اینکه پاسخ نظامی در انتظار رژیم صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: «تصمیم‌گیری در مورد پاسخ به این جنایت رژیم صهیونیستی با در نظر گرفتن شرایط منطقه و در زمان و شرایط مناسب صورت خواهد ‌گرفت.»

 به ذکر است، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی جمعه گذشته (ششم مهر) به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند. برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ تا ۱۲ جنگنده انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای شنبه (هفتم مهر) شهادت این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد. سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیر کلی حزب الله لبنان به شهادت رسید.

source

توسط visitmag.ir