۱۴۵۷۲۸۰




دردناک‌ترین قاب شهرآورد ۱۰۴ برای استقلالی‌ها در همین تصویر خلاصه می‌شود. شاید برای آنها تلخ‌تر از شکست مقابل سرخپوشان، شنیدن نام فرد خطاکار روی سعید مهری باشد؛ رامین رضائیانی که قبل از آغاز دربی از او به عنوان ویژه‌ترین چهره این بازی یاد می‌شد و دستمایه کری‌خوانی هواداران استقلال برای رقیب بود.


فرهیختگان: دردناک‌ترین قاب شهرآورد ۱۰۴ برای استقلالی‌ها در همین تصویر خلاصه می‌شود. شاید برای آنها تلخ‌تر از شکست مقابل سرخپوشان، شنیدن نام فرد خطاکار روی سعید مهری باشد؛ رامین رضائیانی که قبل از آغاز دربی از او به عنوان ویژه‌ترین چهره این بازی یاد می‌شد و دستمایه کری‌خوانی هواداران استقلال برای رقیب بود.

با این حال رامین بعد از درخشش در چند دیدار اخیر بدترین بازی را برای ارائه نمایشی ضعیف انتخاب کرد. در اراک دیگر خبری از نفوذهای پیاپی او نبود و در بسیاری از دقایق مسابقه هم وجود او در بازی حس نمی‌شد. در نهایت هم با اشتباهی سهل‌انگارانه پنالتی بازی و تک گل رقیب را به آنها هدیه داد. در حقیقت رضائیان باز هم در شهرآورد تاثیرگذار بود اما فایده این تاثیر به مانند سال‌های حضور در پرسپولیس باز هم به سرخپوشان رسید.

رامین باز هم برای پرسپولیس تاثیرگذار بود





برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان

اپلیکیشن برترین ها

را نصب کنید.







همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان






source

توسط visitmag