اصفهان(پانا) – یادواره شهدا و نواختن زنگ مقاومت به مناسبت بازگشایی مدارس امروز در دبیرستان دخترانه شاهد مهندس وکیلی به صورت نمادین برگزار شد.






در روز یکشنبه اول مهرماه ۱۴۰۳، مراسمی با حضور امام جمعه محترم، نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان و دیگر مسئولین شهرستان در دبیرستان شاهد مهندس وکیلی برگزار شد. این مراسم به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، با شور و نشاط خاصی همراه بود.

در این مراسم، زنگ مقاومت به صدا درآمد و دانش‌آموزان با شور و شوق خاصی به استقبال سال تحصیلی جدید رفتند. مسئولین با حضور خود، بر اهمیت علم و دانش و نقش آن در پیشرفت جامعه تأکید کردند و یاد و خاطره شهیدان والامقام را گرامی داشتند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان، باقر عبیری، در سخنرانی خود به اهمیت تربیت نسل جوان و نقش آموزش در تحقق اهداف عالیه اسلام اشاره کرد. وی همچنین از حضور ۱۳۰۰ دانش‌آموز کلاس اولی در ۸۰ مدرسه شهرستان خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، سال تحصیلی جدید با موفقیت و پیشرفت همراه باشد.

این مراسم با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، به ویژه یادواره شهدا، فضایی معنوی و پر از انرژی مثبت را برای دانش‌آموزان و مسئولین فراهم کرد. در پایان، مسئولین با آرزوی موفقیت برای دانش‌آموزان، بر اهمیت وحدت و همدلی در جامعه تأکید کردند و از خداوند خواستند که توفیق خدمت به نسل جوان را به همه عطا فرماید.




خبرنگار :


دانش آموز خبرنگار:زهرا قاسمی




source

توسط visitmag.ir