رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در تبریز:






تهران (پانا) – زنگ آغاز سال تحصیلی جدید و استقبال از دانش‌آموزان و فرهنگیان همزمان با آیین بازگشایی مدارس در سراسر کشور با حضور احمد محمودزاده، معاون وزیر آموزش و پرورش، ‌در دبیرستان متوسطه دوم دخترانه کلکته چی ناحیه یک تبریز به صدا در‌آمد.






‌احمد محمودزاده در این آیین ‌ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به همه دانش‌آموزان ، معلمان و اولیای ‌دانش‌آموزان گفت: این ایام که مقارن است با هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره همه شهدا به‌ویژه شهیدان بزرگ فرهنگی و دانش‌آموز را گرامی می‌داریم و پیمان می‌بندیم که تداوم بخش راه پر‌نور این عزیزان باشیم.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش به‌عنوان بزرگترین نهاد فرهنگی و آموزشی کشور نقشی بی‌بدیل در آینده ایران و سرنوشت کشور دارد‌، گفت: طبق اسناد بالادستی‌، سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب مهمترین عامل پیشرفت و سرمایه کشور نیروی انسانی است که در درون مدرسه توسط معلم و کادر مدرسه تربیت می‌شود و اگر این نیرو درست تربیت شود آینده جامعه تضمین خواهد شد‌.

 رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر‌دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی بر اهمیت توجه به نسل آینده‌ساز در توسعه و پیشرفت ارکان جامعه تاکید کرد و گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نیروی انسانی عامل خودسازی‌، جامعه‌سازی و تمدن‌سازی است. از این رو همه نهادها‌، ارگان‌ها و عوامل سهیم و موثر در تعلیم و تربیت باید با یک عزم و اراده ملی با آموزش و پرورش مشارکت کنند تا تربیت بیش از ۱۶ و نیم میلیون دانش‌آموز در نقطه مطلوب و شایسته قرار گیرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش به شعار دولت چهاردهم در راستای وفاق ملی و همدلی اشاره کرد و گفت‌: عدالت آموزشی، عدالت تربیتی و مشارکت مردم از جمله موارد مهمی است که هم مورد مطالبه مقام معظم رهبری (‌مدظله العالی) و هم رئیس‌جمهور محترم است که باید در تحقق آن تلاش کنیم‌.

در این مراسم احمد محمودزاده پیام مقام عالی وزارت به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی را برای دانش‌آموزان و حضار قرائت کرد.


source

توسط visitmag.ir