جانشین فرماندهی سپاه استان قم:






قم (پانا) – جانشین فرماندهی سپاه استان قم گفت: همه ما موظف به جهاد تبیین و آگاهی بخشی جوانان و نوجوانان نسبت به جنگ ترکیبی دشمنان هستیم و در این راه توجه به آموزه های دفاع مقدس، بسیار سازنده است.






سردار «مهدی کبیری پور» در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز قم در مصلای قدس با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد حماسه دفاع مقدس اظهار کرد: دوران هشت سال ایثار و شهاددت قطعه طلایی از تاریخ پرافتخار کشور ما است و باید قدردان آن باشیم.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند است که باید آن را استخراج و به نسل های آینده منتقل کرد.

کبیری پور با تاکید بر ضرورت بهره مندی از آموزه های ایثار و شهادت در تقابل با جنگ ترکیبی دشمنان عنوان کرد: همه ما موظف هستیم با جهاد تبیین نسبت به آگاه سازی جوانان و نوجوانان در برابر جنگ ترکیبی دشمنان اقدام کنیم و در این راه نشر و ترویج آموزه های فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت وحدت کشورهای اسلامی علیه رژیم صهیونیستی گفت: سردمداران کشورهای اسلامی در قبال کشتار مردم مظلوم فلسطین و لبنان مسئول هستند و باید در برابر این نسل کشی اقدامی اساسی انجام دهند.


source

توسط visitmag.ir