تولید محتوا
فیلادلفیا، پی‌سی: نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده و … [+] نامزد ریاست‌جمهوری، معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده، کامالا هریس، برای اولین بار در مرکز قانون اساسی ملی در 10 سپتامبر 2024 در فیلادلفیا مناظره کردند. (عکس از Win McNamee/Getty Images)
Getty Images در حالی که امیدها زیاد بود که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و کامالا هریس، معاون رئیس جمهور، بحثی جدی در مورد موضوعات مهم برای مردم آمریکا داشته باشند، در عوض تقریباً 90 دقیقه حملات شخصی را شاهد بودیم.
نظرسنجی های اخیر نشان می دهد که اقتصاد بزرگترین نگرانی رای دهندگان است، هریس و ترامپ زمان کافی را برای قلب اقتصادی این کشور صرف نکردند: تجارت کوچک. بزرگترین سوال اقتصادی پیش روی این کشور این است که چگونه می توان کسب و کارهای کوچک را شکوفا کرد. وزارت بازرگانی ایالات متحده تخمین می‌زند که کسب‌وکارهای کوچک تقریباً نیمی از نیروی کار آمریکا را استخدام می‌کنند و 43.5 درصد از تولید ناخالص داخلی آمریکا (25.44 تریلیون دلار) را تشکیل می‌دهند، اما کسب‌وکارهای کوچک در طول مناظره ترامپ و هریس توجه کمی را به خود جلب کردند.
تورم دیگر مربوط به افزایش هزینه ها نیست. هزینه‌های بالاتر همچنان باقی می‌مانند و سودآوری و دوام بلندمدت کسب‌وکارهای کوچک را از بین می‌برند. دولت بعدی در واشنگتن باید برنامه های مشخصی برای رفع این مشکل از طریق کاهش کسری بودجه فدرال و تشویق توسعه اقتصادی به طور ارگانیک از طریق رشد بخش خصوصی داشته باشد.
ترامپ و هریس هر دو در خصوص چگونگی اصلاح اقتصاد و مقابله با تورم بی‌توجه بودند. ما در مورد تأثیر منفی تورم بر درآمد مشاغل کوچک از زمان همه گیری نشنیدیم. صاحبان مشاغل کوچک با کمبود، افزایش هزینه سوخت و افزایش هزینه حداقل دستمزد دست و پنجه نرم کرده اند که بیشتر از شرکت های بزرگ به شرکت های کوچک ضربه می زند.
هیچ یک از نامزدها در مورد گسترش دسترسی به سرمایه برای مشاغل متعلق به زنان و اقلیت ها صحبت نکردند. کامالا هریس مطمئناً می تواند در مورد رشد وام های SBA و تمرکز دولت فعلی بر کمک به مشاغل متعلق به زنان و اقلیت ها صحبت کند. ترامپ باید قبل از اینکه همه‌گیری کووید اقتصاد را فلج کند، درباره موفقیت وام‌دهی SBA و عملکرد اقتصادی کسب‌وکارهای کوچک در دوران ریاست‌جمهوری خود صحبت می‌کرد. هر کدام می توانستند به آینده ای نگاه کنند که در آن دولت فرآیندهای خود را مدرن کرده و پردازش وام SBA را دیجیتالی کند. فناوری می‌تواند این فرآیند را کارآمدتر کند و در نهایت کمک مالی را راحت‌تر به دست صاحبان مشاغل کوچک برساند.
اطلاعات بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده سال 2024 توسط کوین پین مشارکت‌کننده بهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5 درصدی سال 2024 توسط ByCassidy Horton ContributorSBA 7a وام توافقنامه مدیریت مشاغل کوچک.
gettyHarris مشوق فعالیت استارتاپی را با پیشنهاد 50000 دلاری کسر مالیات پیشنهاد کرده است، اما ما در حال حاضر رکورد ایجاد کسب و کار کوچک را داریم و قبل از اینکه بتوانید از کسر مالیات بهره مند شوید، به سود نیاز دارید. در همین حال، بسیاری از صاحبان مشاغل در حال حاضر به دلیل هزینه های بالاتر واقعاً در تلاش برای کسب سود هستند.
آنچه ما به آن نیاز داریم انعطاف پذیری و طول عمر کسب و کارهای کوچک و سیاست های دولت مانند مالیات های کمتر و مقررات کمتر برای افزایش شانس زنده ماندن کسب و کارها به اندازه کافی برای بهره مندی از مشوق های مالیاتی پیشنهادی است.
هریس همچنین در مورد نحوه عملکرد برنامه مشوق مالیاتی کوتاهی کرد. چقدر سریع اجرا می شود؟ آیا این برنامه می تواند بدون کنگره همکاری راه اندازی شود؟ این سؤالات ذهن صاحبان مشاغل را با شنیدن چنین پیشنهادی درگیر می کند. اگر دولت تكنولوژي خود را مدرن و ارتقاء مي داد، اين موضوع خيلي سريعتر حل مي شد. مشارکت عمومی و خصوصی که مبتنی بر فناوری و هوشمندتر است باید در دستور کار دولت بعدی قرار گیرد. تاکنون هیچ پیشنهادی که به اصل موضوع بپردازد ندیده ایم.
دولت باید برای کسب و کارهای کوچک بهتر کار کند. تأخیر در پردازش اعتبارات مالیاتی حفظ کارکنان (ERTC) موردی است که در آن مشاغل کوچک آنچه را که نیاز دارند از دولت فدرال دریافت نمی کنند. IRS پردازش پرونده های جدید ERTC را در سپتامبر 2023 متوقف کرد و بسیاری از صاحبان مشاغل هنوز منتظر رسیدگی و پرداخت مطالبات معوق خود هستند. عقب ماندگی بیش از یک سال به طول انجامیده است و مشاغل کوچک هنوز منتظر پول خود هستند. بسیاری از آنها نمی توانند بیشتر صبر کنند.
Biz2Credit اخیراً به یک سازمان غیرانتفاعی کمک کرد که به مشاغل کوچک در کالیفرنیا خدمات می دهد که بیش از یک سال منتظر بودند تا IRS اعتبار خود را پرداخت کند. برای دولت واقعاً ناامید کننده است که سازمان های بزرگ را ناامید کند. رفع نارسایی های بوروکراتیک باید اولویت دولت بعدی باشد، صرف نظر از اینکه چه کسی در انتخابات نوامبر پیروز می شود.
کسب‌وکارهای کوچک در دوران ترامپ، که مقرراتی را که مانع وام‌دهی کسب‌وکارهای کوچک می‌شد، کاهش داد و بر اقتصاد با تورم پایین نظارت داشت، عملکرد خوبی داشتند. ما می‌توانیم فرض کنیم که او احتمالاً سیاست‌هایی از جمله کاهش مالیات و مقررات کمتر را بازگرداند، که در دوران ریاست‌جمهوری به نفع کسب‌وکارهای کوچک بود. او در طول مناظره در مورد تجارت کوچک صحبت نکرد. به همین ترتیب، هریس باید رکورد ایجاد مشاغل کوچک و گسترش وام دهی SBA را در طول دولت فعلی بایدن هریس برجسته می کرد.
هر دو نامزد مطمئناً می خواهند به مشاغل کوچک کمک کنند. ترامپ، معروف است که یک تاجر است و هریس طرفدار قوی کمک به آمریکایی‌ها – به ویژه زنان و اقلیت‌ها – برای راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکارشان است.
هر کسی که انتخاب می‌شود باید بر تحریک رشد کسب‌وکارهای کوچک تمرکز کند و در عین حال برای مهار تورم تلاش کند، که درآمد کسب‌وکارهای کوچک را در دو سال گذشته به‌طور قابل‌توجهی کاهش داده است. اولویت رئیس جمهور بعدی ایالات متحده یافتن ترکیب مناسب سیاست پولی و کاهش هزینه های دولت به منظور کاهش تورم و کمک به رشد کسب و کارهای کوچک است.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Rohit AroraFollowingدر سال 2007، Biz2Credit را تأسیس کردم، یک پلتفرم آنلاین تامین مالی کسب و کارهای کوچک که از فناوری برای ساده کردن فرآیند تامین مالی استفاده می کند. پیش از این، من برای Deloitte Consulting و Goldman Sachs کار می کردم و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مالی بین المللی از دانشگاه کلمبیا بودم. Biz2Credit 3 میلیارد دلار بودجه ترتیب داده است و بیش از 200000 شرکت کوچک و متوسط ​​ثبت نام کرده است. پلتفرم ما هر ماه بیش از 7000 درخواست تامین مالی کسب و کارهای کوچک جدید را انجام می دهد و در سال 2014 به عنوان یکی از شرکت های Crain “Fast 50” در نیویورک معرفی شد. فهرست وام دهی کسب و کار کوچک Biz2Credit که به طور گسترده گزارش شده است، نبض ماهانه نرخ تایید وام را ارائه می دهد. ما همچنین یک رتبه‌بندی ۲۵ شهر برتر کسب‌وکار کوچک در آمریکا، گزارش وام‌دهی لاتین Biz2Credit، و یک مطالعه سالانه زنان در کسب‌وکارهای کوچک که اغلب توسط رسانه‌های ملی استناد می‌شود، تهیه می‌کنیم.”>

توسط visitmag