۱۴۵۴۶۲۲




مدافع هلندی که به دلیل چند پرونده کیفری به زندان محکوم شده بود، با عقد قراردادی رسمی به الریان پیوست.


ورزش سه: مدافع هلندی که به دلیل چند پرونده کیفری به زندان محکوم شده بود، با عقد قراردادی رسمی به الریان پیوست.

مدافع هلندی به استقلال و پرسپولیس رسید

جاشوا برنت به دوران حرفه‌ای خود در باشگاه الریان قطر ادامه خواهد داد. پس از موفقیت در تست‌های پزشکی، قرارداد خود را با تیمی به امضا رساند که هدایت آن برعهده پویا اسبقی است و در لیگ نخبگان نیز باید به مصاف استقلال و پرسپولیس برود.

مدافع سابق تیم توئنته هلند قرارداد یک‌ساله‌ای با تیم الریان، که در حال حاضر در جایگاه پنجم لیگ قطر قرار دارد، امضا کرد.

برنت پس از فسخ قراردادش با تیم توئنته در ماه مارس، بازیکن آزاد بود. این باشگاه تصمیم گرفت به همکاری با این مدافع پایان دهد، چرا که او به دلیل رانندگی بدون گواهینامه به زندان محکوم شده بود. برنت در ژانویه ۲۰۲۳ دو بار مرتکب این تخلف شد. او در دسامبر ۲۰۲۰ به دلیل رانندگی تحت تأثیر مشروبات الکلی، گواهینامه‌اش را از دست داده بود.

برنت به این محکومیت اعتراض کرده است. پیش‌تر، بازیکن سابق تیم آیندهوون به اتهام ضرب و شتم نامزدش محکوم شده بود. او به پرداخت جریمه ۵۰۰ یورو و ۲۰ ساعت خدمت عمومی تعلیقی محکوم شد. این خدمت عمومی به عنوان بخشی از مجازات زندانش به دلیل رانندگی بدون گواهینامه اجرا خواهد شد.

با اینکه برنت در ماه‌های اخیر بدون تیم بود، اما این ماه برای تیم ملی کوراسائو به سرمربیگری دیک ادووکات بازی کرد. او در دیدار با سنت لوسیا اولین گل ملی خود را به ثمر رساند. جایی که کوراسائو با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

برنت از اوایل سال ۲۰۲۲ برای تیم توئنته بازی می‌کرد و بازیکن ثابت این تیم بود. او همچنین سابقه بازی برای تیم‌های آیندهوون، هوفنهایم، ویتسه و تیم ملی هلند را دارد. او در سال ۲۰۱۶ دو بار پیراهن تیم ملی هلند را بر تن کرد.

حالا و با پیوستن برنت به الریان، او در لیگ نخبگان برابر استقلال و پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

 





برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان

اپلیکیشن برترین ها

را نصب کنید.







همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان






source

توسط visitmag