به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان با اشاره به دستگیری یک قاتل، بیان کرد: دو ماه قبل در جریان یک عروسی در استان فردی مبادرت به قتلی کرده و متواری می‌شود.
وی با بیان اینکه این فرد در جریان یک نزاع با سلاح سرد ضرباتی به شخص دیگری وارد کرده و متواری می‌شود، افزود: فرد مضروب بعد از چندی در بیمارستان به دلیل جراحت‌های وارده فوت می‌کند و در نتیجه پرونده این قتل در دستور کار مأموران آگاهی قرار می‌گیرد.
فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در همان ابتدا مشخص شد که هم مقتول و هم قاتل از اتباع بیگانه هستند، گفت: تعقیب و دست یافتن به اطلاعاتی از این فرد بلافاصله توسط مأموران آگاهی آغاز شد.
موقوفه‌ای با بیان اینکه اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی کاراگاهان پلیس در نهایت به شناسایی مخفی گاه این قاتل منجر شد، بیان کرد: مخفیگاه متهم در شهرهای تهران و کرج شناسایی و با هماهنگی‌های صورت گرفته نسبت به دستگیری این فرد اقدام می‌شود.
وی با بیان اینکه عملیات دستگیری این فرد در کرج با موفقیت صورت گرفت، بیان کرد: این فرد نزاع و اختلافات شخصی را علت جنایت ارتکابی از سوی خود عنوان کرده است.

source

توسط visitmag.ir