بسیاری از ورزشکاران و کسانی که به صورت روزانه پیاده روی می روند نسبت به شمارش قدم های طی کرده وسواس دارند،  اکنون یک مطالعه جدید می گوید که شمارش قدم ها اهمیتی ندارد و نباید نسبت به آن وسواس به خرج داد. محققان در بیمارستان بریگهام و بوستون می‌گویند که هم اهداف ورزشی مبتنی بر زمان و هم به صورت گام به یک اندازه با کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی زودرس و مرگ زودهنگام مرتبط هستند.آنها می گویند مهم نیست که فرد کدام روش را انتخاب می کند، فقط روشی را انتخاب می کند که با ترجیحات شخصی خود هماهنگ باشد.

نواندیش: بسیاری از ورزشکاران و کسانی که به صورت روزانه پیاده روی می روند نسبت به شمارش قدم های طی کرده وسواس دارند،  اکنون یک مطالعه جدید می گوید که شمارش قدم ها اهمیتی ندارد و نباید نسبت به آن وسواس به خرج داد.

 

به گزارش زهرا حسین زاده از سرویس ترجمه نواندیش، هلث نیوز در مورد فواید پیاده روی روزانه نوشت: محققان در بیمارستان بریگهام و بوستون می‌گویند که هم اهداف ورزشی مبتنی بر زمان و هم به صورت گام به یک اندازه با کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی زودرس و مرگ زودهنگام مرتبط هستند.آنها می گویند مهم نیست که فرد کدام روش را انتخاب می کند، فقط روشی را انتخاب می کند که با ترجیحات شخصی خود هماهنگ باشد.

 

در این مطالعه جدید محققان گفتند که فعالیت بدنی خطر ابتلا به بیماری مزمن و عفونت و همچنین مرگ زودتر را کاهش می دهد.

 

دستورالعمل‌های کنونی ایالات متحده، که البته از سال 2018 به‌روزرسانی نشده است، می‌گوید بزرگسالان باید حداقل 150 دقیقه فعالیت بدنی متوسط ​​تا شدید مانند پیاده‌روی سریع یا 75 دقیقه فعالیت شدید مانند دویدن داشته باشند. نویسندگان به بسیاری از شواهد موجود در مورد فواید ورزش برای سلامتی اشاره کردند که در آن شرکت‌کنندگان فعالیت بدنی خود را گزارش کردند. 

 

زنان نیاز بیشتری به فعالیت ورزشی دارند

 

اکثر افراد از ورزش منظم سود می برند، اما زنان ممکن است مزایای قلبی عروقی بیشتری نسبت به مردان آن هم در مدت زمان کمتری داشته باشند.

 

محققان اخیرا گزارش دادند که زنانی که به طور منظم ورزش می کردند 24 درصد کمتر در معرض خطر مرگ به هر دلیلی در طول دوره مطالعه بودند و همچنین در مقایسه با زنانی که به طور منظم ورزش نمی کردند، 36 درصد کمتر در معرض خطر حمله قلبی کشنده، سکته مغزی یا سایر رویدادهای قلبی عروقی بودند. در عین حال، مردانی که به طور منظم ورزش می کردند، 15 درصد کمتر در معرض خطر مرگ و 14 درصد کمتر در معرض خطر حوادث قلبی عروقی کشنده در مقایسه با مردان کم تحرک بودند.

 

بیماری قلبی عامل اصلی مرگ و میر زنان در ایالات متحده و بسیاری از نقاط جهان است و می تواند زنان را در هر سنی تحت تاثیر قرار دهد وعامل حدود یک مورد از هر پنج مورد مرگ زنان است.

source

توسط visitmag