از اپلیکیشن‌های مختلفی که برای پرداخت عوارض شهرداری‌ها طراحی شده‌اند نیز می‌توان برای پرداخت عوارض سالیانه خودرو استفاده کرد. لیست برخی از این اپلیکیشن‌ها را در لینک زیر مشاهده کنید:

»» لیست اپلیکیشن‌های پرداخت عوارض و کرایه ««

در هنگام استفاده از اپلیکیشن‌های فوق، به دو نکته توجه داشته باشید:

1- همه این ایپلیکیشن‌ها، امکان پرداخت عوارض سالانه خودرو را ندارند. بنابراین قبل از نصب، خدمات قابل ارائه آنها را مطالعه کنید.

2- مسئولیت استفاده از این اپلیکیشن‌ها برعهده خودتان بوده و اشاره به نام آنها، دلیلی بر تایید آنها از طرف سازمان شهرداری نیست.

اما بهترین اپلیکیشن برای پرداخت عوارض خودرو، «اپلیکیشن تهران من» متعلق به شهرداری تهران است. بعد از ورود به این اپلیکیشن و قسمت خودرو و طرح ترافیک، باید گزینه «عوارض سالیانه خودرو» را انتخاب کنید. البته برای پرداخت عوارض، حتما باید حساب شهروندی‌تان در سایت تهران من، به میزان کافی، شارژ شده باشد.

توجه داشته باشید که در «اپلیکیشن تهران من» فعلا امکان دریافت پرینت «مفاصا حساب خودرو» وجود ندارد و ممکن است در بروزرسانی‌های بعدی اپلیکیشن تهران من، این امکان نیز فعال گردد. لذا تا آن زمان، برای دریافت پرینت مفاصا حساب می‌توانید به سامانه اینترنتی تهران من یا به دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه کنید.

source

توسط visitmag.ir