فیلم انتقام ۲۰۱۷ یکی از فیلم‌های تولید کشور فرانسه است. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Revenge 2017 آشنا شویم.

ژانر فیلم Revenge 2017 اکشن و درام است. این اثر اولین فیلم بلندی است که کورالی فارژا (Coralie Fargeat) کارگردانی آن را بر عهده داشته است و از جمله بازیگران این فیلم می‌توان ماتیلدا لاتز (Matilda Lutz)، کوین یانسنز (Kevin Janssens) و گیوم بوشیده (Guillaume Bouchède) را نام برد. زمان پخش فیلم Revenge 2017 اولین بار در تاریخ 11 سپتامبر 2017 برابر با 20 شهریور 1396 در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو (Toronto International Film Festival) بود و همچنین در تاریخ 7 فوریه 2018 برابر با 18 بهمن 1396 در فرانسه منتشر شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. مدت زمان این فیلم حدود 1 ساعت 50 دقیقه است. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به بررسی فیلم Revenge 2017 خواهیم پرداخت و در مورد داستان و بازیگران و نقدهای این فیلم صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان فیلم انتقام ۲۰۱۷

فیلم Revenge 2017


به طور خلاصه فیلم Revenge 2017 در مورد یک زن جوان است که مورد تجاوز قرار گرفت و در بیابان رها شد و زنده ماند. حالا به دنبال انتقام است. برای ادامه داستان می‌توانید به تماشای فیلم انتقام بپردازید.

همچنین بخوانید :

هنرپیشه های فیلم Revenge 2017

در این بخش با بعضی از بازیگران فیلم انتقام ۲۰۱۷ و نقش آن‌ها در این فیلم آشنا خواهیم شد.

ماتیلدا لاتز در نقش جن

بررسی فیلم Revenge 2017


ماتیلدا لاتز یک بازیگر ایتالیایی است که در تاریخ 28 ژانویه 1991 برابر با 8 بهمن 1369 در شهر میلان (Milan) از مادری ایتالیایی و پدری آمریکایی متولد شد. سریال Medici – The Magnificent از جمله آثاری است که او در آن‌ها بازی کرده است. ماتیلدا لاتز در فیلم انتقام ۲۰۱۷ در نقش کاراکتر جن (Jen) حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

کوین یانسنز در نقش ریچارد

معرفی فیلم انتقام ۲۰۱۷


کوین یانسنز یک بازیگر است که در تاریخ 21 آگوست 1979 برابر با 30 مرداد 1358 در بلژیک متولد شد. او در فیلم انتقام ایفای نقش کاراکتر ریچارد (Richard) را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

گیوم بوشیده در نقش دیمیتری

دانلود فیلم Revenge 2017


گیوم بوشیده یک بازیگر فرانسوی است که در تاریخ 20 می 1977 برابر با 30 اردیبهشت 1356 در مارسی (Marseille) متولد شد. او در فیلم Revenge در نقش کاراکتر دیمیتری (Dimitri) بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

نقد فیلم Revenge 2017 و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نقدها و نمرات فیلم Revenge 2017 می‌پردازیم. این فیلم در سه سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 6.4 از 10، 93 از 100 و 81 از 100 را به دست آورده است. بر اساس سایت آی‌ام‌دی‌بی این فیلم کاندید دریافت دوازده جایزه و برنده چهار جایزه شده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که در مورد این فیلم در سایت متاکریتیک قرار گرفته است بخوانید.

TheWrap / ایپریل ولف: 100

از طرف دیگر این فیلم می‌تواند کم ارزش و از مد افتاده و به طور کلی یک شوخی بزرگ باشد اما Fargeat طوری Lutz را کارگردانی می‌کند که به هیچ یک از قهرمانهای اکشن دیگر به سبک Rambo که پیش از او آمده بودند شباهت ندارد.

The Playlist / ایلای فاین: 91

فیلم Revenge یک فیلم ترسناک بسیار رضایت بخش است، یک دستاورد واقعی برای همه افرادی که در تولید آن نقش ایفا کردند.

The Globe and Mail / بری هرتز: 88

از آغاز تا پایان وحشیانه، این ساخته سازش ناپذیر Fargeat است اما Lutz در مرکز این هراس فراوان قرار دارد و به خوبی از عهده آن بر می‌آید، به عنوان یک شخص که دوباره نباید او را نادیده گرفت و یا عصبانی کرد.

Time Out / کت کلارک: 80

آن چه که در مورد فیلم انتقام ۲۰۱۷ جالب است این است که داستان آن از دید یک زن و همچنین توسط یک فیلمساز زن روایت می‌شود.

A.V. Club / کیتی رایف: 75

برای این که تجربه بهتری از تماشای این فیلم داشته باشید می‌توانید آن را یک فیلم فانتزی و کاراکتر Jen را به عنوان یک فرشته انتقام تقریباً ماورا طبیعی در نظر بگیرید. در غیر این صورت خیلی ساده عدم پیوسته بودن داستان و وجود ناهماهنگی در آن می‌تواند شما را مشغول کند چون به این فیلم بخش‌های اکشن به طور فزاینده‌ای بیش از حد اضافه می‌شود.

Arizona Republic / بیل گودی کونتز: 70

آن چه به اندازه خشونت در فیلم انتقام ۲۰۱۷ توجه را جلب می‌کند اعتماد به نفس Fargeat به عنوان یک فیلمساز است. او در هر مرحله خطر احمقانه بودن را می‌پذیرد و بدون ترس مخاطب را به باور کردن وضعیت‌های غیر محتمل وادار می‌کند. آن چالش را بپذیرید. هر اندازه هم که تماشای فیلم انتقام در بعضی از بخش‌های آن دشوار باشد ارزشش را دارد.

The Guardian / پیتر بردشاو: 60

یک فیلم خوش ساخت که با اطمینان بر روی سطحی از خون خود می‌لغزد.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

در این مقاله مختصر به معرفی فیلم انتقام ۲۰۱۷ پرداختیم و در مورد داستان و بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر این فیلم را تماشا کنید و اگر حس می‌کنید می‌توانید از تماشای این اثر برای گذراندن اوقات فراغت خود استفاده کنید دانلود فیلم Revenge 2017 را شروع کنید. می‌توانید نظر خود را در مورد فیلم انتقام و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر فیلم یا سریالی تماشا کرده‌اید که به دیگران نیز پیشنهاد می‌کنید آن را تماشا کنند می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید تا مقاله آن به سایت اضافه شود. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

همچنین بخوانید :
منتخب کاربران

source

توسط visitmag.ir