تاریخ عرضه Skull and Bones مشخص شد

پس از شش بار تاخیر، Insider Gaming باخبر شده که بازی Skull and Bones سرانجام در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۲۴ (۲۷ بهمن) منتشر خواهد شد.

این اطلاعات پس از آن منتشر شد که اخیرا یکی از مدیران یوبیسافت اعلام کرد بازه انتشار این عنوان برای سه ماهه چهارم سال مالی FY23-24 برنامه‌ریزی شده است.

اخیرا مدیرعامل سابق شعبه سنگاپور، داریل لانگ، به دفتر تورنتو نقل مکان کرده است. در این میان او تایید کرد که Skull and Bones بین ژانویه و مارس ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد و مهر تاکیدی بر گزارش‌های قبلی مربوطه زد.


مطلب پیشنهادی:اساسینز کرید در دنیاهای موازی! [تماشا کنید]اساسین‌ها در دنیاهای موازی
اساسینز کرید در دنیاهای موازی! [تماشا کنید]

پیش‌خریدهای این بازی در حال حاضر با قیمت ۵۰ پوند در فروشگاه یوبیسافت انجام می‌شود، اما Insider Gaming اعلام کرده آن‌ها قصد دارند نسخه پرمیوم بازی را نیز اضافه کنند.

اگرچه محتویات این نسخه هنوز مشخص نیست، اما بازیکنان می‌توانند با خرید آن، سه روز زودتر، در تاریخ ۱۳ فوریه بازی را تجربه کنند. جزئیات مربوط به زمان اعلام تاریخ انتشار نهایی بازی مشخص نیست، اما احتمالا در چند هفته آینده و در مراسم The Game Awards به طور رسمی اعلام خواهد شد.

Skull and Bones

این بازی که در حال حاضر با نام رمزی «Project XA» شناخته می‌شود، اخیرا تحت آزمایش‌های گسترده‌ای قرار گرفته و سازندگان آخرین آزمایش خود را هفته گذشته انجام دادند.

Skull and Bones در تاریخ 16 فوریه 2024 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X|S و رایانه های شخصی در دسترس خواهد بود.


مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین سلاح‌های بازی Assassin’s Creed Mirageبهترین شمشیر و خنجرهای بازی کدام هستند؟
معرفی بهترین سلاح‌های بازی Assassin’s Creed Mirage


ویجی‌لاگ پلاسجزئیات کالاف دیوتی بعدی و قصه ساخت جی تی ای های کلاسیک

پتنت جدید الکترونیک آرتز به بازیکنان اجازه می‌دهد به جای شخصیت‌ها صحبت کنند - ویجیاتو

source

توسط