کد خبر : 1975696 |
05 آبان 1402 ساعت 22:44 |
12.8K بازدید |

4
دیدگاه


مهاجم فولاد خوزستان با بدشانسی بزرگی از دستیابی به گل در جدال با شمس اذر محروم ماند.

مغموم و سر در گریبان: عباس‌زاده خودش را نبخشید

به گزارش “ورزش سه”، فولاد خوزستان علیرغم موقعیت‌های مناسبی که در جدال با شمس آذر داشت در نهایت نتواست با امتیاز از این جدال خارج شود و برابر تیم تازه صعود کرده با یک گل بازی را باخت.

شمس آذر در شرایطی با گل کاپیتان خود از فولاد در اهواز پیش افتاده بود که علاوه بر حملاتی که به نتیجه نرسیده بود، در نهایت در لحظات پایانی نیز صاحب یک پنالتی شده بود تا کار را به سود خود خاتمه دهد. محمد عباس زاده مهاجم باتجربه فولاد خوزستان در شرایطی که مامور زدن این پنالتی شده بود، مقابل واکنش گلر شمس آذر ناکام ماند و در نهایت این فرصت از دست رفت. عباس زاده دقایقی بعد نیز روی یک موقعیت تک به تک و البته سخت برابر دروازه شمس آذر قرار گرفت که اینبار ضربه‌اش راهی به دروازه نیافت تا یک شب تلخ را در فولاد آره نا به پایان برساند.

محمد عباس زاده در شرایطی که قصد خروج از استادیوم را داشت مقابل سوالات پرتکرار خبرنگاران قرار گرفت اما در شرایطی که کاملا مغموم و ناراحت به نظر می‌رسید در تلاش بود چهره خود را مخفی کرده و از جلوی میکسدزون هر چه زودتر عبور کرده و پاسخی به خبرنگاران نداد.

عباس زاده امیدوار است در جدال آتی تیمش این فرصت طلایی را جبران کرده و خاطره تلخ بازی با شمس آذر را از ذهن هواداران این تیم پاک کند.

source

source

توسط