شرایط فروش چانگان CS55 پلاس، کراس اوور وارداتی سایپا اعلام شد. شاسی بلند چینی سی اس 55 پلاس با موعد تحویل 90 روزه به دست مشتریان می‌رسد.

بنا بر جدیدترین اخبار خودرو داخل کشور، سایپا به‌عنوان واردکننده محصولات Changan در دور جدید واردات رسماً شرایط فروش CS55 پلاس را مشخص کرد. این کراس اوور چینی از یکشنبه 23 مهر تا سه‌شنبه 25 مهر در کنار هیوندای کرتا، هیوندای النترا، کیا سلتوس و… در سامانه یکپارچه فروش عرضه شد و حالا افراد منتخب قادر به ثبت نام برای خرید این خودرو هستند.

شرایط فروش کراس اوور وارداتی چانگان CS55 پلاس برای آبان ۱۴۰۲

شرایط فروش چانگان CS55 پلاس سایپا در آبان ۱۴۰۲

افرادی که اواخر سال 1401 اقدام به ثبت نام اولیه در سامانه فروش یکپارچه برای خرید خودرو وارداتی کرده و اخیراً در طرح عرضه محصولات وارداتی، چانگان سی اس 55 پلاس را در اولویت‌های خود قرار داده‌اند، حالا بر اساس اولویت‌بندی وزارت صمت می‌توانند باقی مراحل پروسه خرید خودرو مورد نظرشان را دنبال کنند.

چانگان CS55 پلاس در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری با موعد تحویل 90 روزه به فروش گذاشته شده است. در مقطع کنونی هم قیمت علی‌الحساب آن 1 میلیارد تومان اعلام شده است که هنگام صدور فاکتور نهایی، هزینه‌های اضافی از جمله شماره‌گذاری، گمرکی، مالیات بر ارزش افزوده، اسقاط خودرو فرسوده و حمل و نقل به آن اضافه خواهد شد.

source

توسط