جواد روحانی، امروز در آیین زنگ نماز در هنرستان کار و دانش خاص تنباکوچی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: ایثار و ازخودگذشتگی دلاورمردانی که در دفاع از اعتقادات و ارزش‌های اسلامی وطن، همت گماردند و در برابر دشمن ایستادند، قابل ستایش است و ان‌شاءالله بتوانیم پاسدار و ادامه‌دهنده راه شهیدان باشیم و به عنوان خدمتگزار کوچک، دِین خود به اسلام را اَدا کنیم.

وی اظهار کرد: طبق بیانیه گام دوم انقلاب و فرمایش مقام معظم رهبری از جوانان انتظار می‌رود در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در تمام صحنه‌ها بکوشند و حضور فعال داشته باشند.

روحانی افزود: زمانی دشمن با  جنگ فیزیکی با ما روبه‌رو بود اما امروز وارد جنگ فرهنگی و اعتقادی شده و مرزها و اعتقادات جوانان را مورد هدف قرار داده است. لذا دانش‌آموزان و معلمان باید همانند دلاورمردان جنگ تحمیلی جهت حفظ اسلام و ارزش‌های اسلامی تلاش کنند و با  قلم، علم و دانش خود در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن و فضای مجازی، مقاومت کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن نام شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: وظیفه ما است که در جهت تکریم خانواده شهدا و مخصوصا مادران شهدا که زینب‌گونه زیستند، تلاش کنیم.

وی توحیدمداری و اخلاص را عامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی مدیون فرماندهانی است که با اخلاص و کسب رضایت پروردگار به جبهه رفتند و ان‌شاءالله بتوانیم ذره‌ای از ایثارگری‌های این عزیزان را جبران کنیم.

سردار باقرزاده، جانباز و فرمانده دفاع مقدس و رئیس هیات نابینایان و جانبازان استان و سرهنگ بهرامی، رئیس بسیج فرهنگیان استان در این مراسم به بیان خاطراتی از جنگ تحمیلی پرداختند و در پایان از پدر شهید حسن حسین‌زاده و علی آزاد (همکار جانباز هنرستان تنباکوچی) تقدیر شد.

source

توسط visitmag.ir