مدیرکل آموزش‌و پرورش خوزستان:






اهواز (پانا) – مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: برگزاری انتخابات در سطح دانش آموزی بسیار مهم می باشد اما مهمتر از آن یافتن هدف برگزاری انتخابات است.






به گزارش پانا خوزستان عبدلله حبیبی روز سه شنبه، در دوازدهمین انتخابات مجلس دانش آموزی استان خوزستان با اشاره به اینکه خداوند را شاکریم که در نظام جمهوری اسلامی انواع مختلفی از انتخابات را داریم بیان کرد:کلیدواژه‌های انتخابات، دانش‌آموز و مجلس هرکدام ارزش بسیاری دارند چراکه برای به دست آوردن آنها بسیار تلاش شده است. 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: پس از برگزاری انتخابات در سطح منطقه و استان باید مدیران مدارس به این دانش‌آموزان نقش‌های فعال بدهند. این دانش آموزان مانند گنج‌های پنهانی هستند که باید شناسایی شوند.

وی ادامه داد: حضور دانش آموزان به قدری مهم و ارزشمند است که وجود ما در نقش‌های فعلی به وجود آنها گره خورده است. تمام پست‌ها در آموزش و پرورش زمانی معنا پیدا می کند که دانش آموزان باشند.

حبیبی در بخشی دیگر از سخنان خود بیان کرد: سازمان دانش آموزی ظرفیتی به نام خبرگزاری پانا دارد که باید از این فرصت برای پرورش و آموزش دانش آموزان استفاده کند. دانش آموز خبرنگاران پانا باید در همه شرایط اخلاق و عدالت را رعایت کند و صرفا برای رضای خداوند متعال قلم بزنند.

به گفته وی سازمان دانش آموزی ظرفیت‌های بسیار زیاد و مهمی دارد که می تواند در جامعه نقش‌آفرینی کند.


source

توسط visitmag.ir