سئو سایت
صنعت بازاریابی دیجیتال طی چند سال گذشته شاهد هجوم رشد بوده است. کسب‌وکارهای بیشتری بیش از هر زمان دیگری با عرصه دیجیتالی ناشی از همه‌گیری جهانی سازگار می‌شوند. این تغییر سرعت، روندهای بازاریابی دیجیتال جدید را تحریک کرده است که جایگزین استراتژی های قدیمی قبلی شده است.
در زیر، 10 عضو شورای کارآفرین جوان توضیح می‌دهند که درباره کدام روندهای بازاریابی دیجیتال اخیر بیشتر هیجان زده‌اند و چرا. در اینجا به نظر آنها آینده بازاریابی چگونه خواهد بود و چگونه این روندها قبلاً بر تلاش های آنها تأثیر گذاشته است.
اعضای YEC بینش های تخصصی خود را به اشتراک می گذارند.
عکس ها با حسن نیت ارائه می شود. دستیاران نوشتن هوش مصنوعی
من در مورد دستیارهای نوشتن هوش مصنوعی که عمدتاً ابزارهایی هستند که می توانند محتوای شبح نوشته شده تولید کنند هیجان زده شده ام. برای مثال Narrative Science، Wordsmith و Automaton وجود دارد. همه این دستیاران هوش مصنوعی با ترکیب پایگاه‌های داده و یافتن الگوها کار می‌کنند تا حدس‌های دقیقی در مورد محتوای محتوا ایجاد کنند. مزایا: توهم کیفیت بالاتر و سوگیری شخصی کمتر در مقالات، احتمالاً مقالات بیشتری نسبت به نویسندگان انسانی تولید می‌کنند، قیمت‌ها را برای مشتریان کاهش می‌دهند و استرس کمتری بر نویسندگان دارند. معایب: از دست دادن احتمالی صدای نویسنده (بسته به میزان کنترل داده شده به نرم افزار)، نقض احتمالی یکپارچگی زمانی که سوگیری های شخصی بخشی از تولید می شود. صرف نظر از این، دستیارهای نوشتن هوش مصنوعی باید روند جالبی برای تماشا در فضاهای دیجیتال باشد. – برت فارمیلو، مارکیتورز
2. بازاریابی ویدئویی
شرکت ما در بازاریابی ویدئویی سرمایه گذاری کرده است تا از پتانسیل لذت ببرد. تماشای یک ویدیو برای یک محصول یا یک خدمات نه تنها یادآوری برند را برای مصرف کننده بهبود می بخشد، بلکه به آنها فرصتی می دهد تا خود را در تجربه غوطه ور کنند. آنها چند دقیقه سرگرمی یا اطلاعات دریافت می کنند و تشویق می شوند تا آن را در شبکه های خود به اشتراک بگذارند. همچنین می توانید از عناصر داستان سرایی برای بافتن یک روایت فراموش نشدنی استفاده کنید. به عنوان مثال، یک تبلیغ UPS، با الهام از یک کانال یوتیوب که سگ‌ها را از خیابان نجات می‌دهد، راننده‌ای را نشان می‌دهد که یک سگ ولگرد را سوار می‌کند. این تحول UPS را با مثبت بودن و مراقبت مرتبط می کند. یک کسب و کار کوچک برای رسیدن به همان ارتباط عاطفی به بودجه بالایی نیاز ندارد. شما فقط به یک فیلمنامه و بازیگران خوب نیاز دارید. – Duran Inci، Optimum7
3. هدایا
من از ایده استفاده از مسابقات و هدایا برای هدایت ترافیک به وب سایت شما و افزایش نرخ تبدیل را دوست دارم. آنها سرگرم کننده هستند و با مخاطبان هدف شما هیجان ایجاد می کنند و آنها را تشویق می کنند تا وارد عمل شوند و با برند شما تعامل داشته باشند. نکته مهم در مورد مسابقات این است که می توانید قوانینی را برای افزایش تعامل تعیین کنید، مانند نیاز به اشتراک گذاری اجتماعی یا نظرات برای دریافت ورودی. – استفانی ولز، فرم های قدرتمند
اطلاعات بیشتر از FORMFORBES ADVISOR بهترین نرم افزار مالیاتی 2022 بهترین نرم افزار مالیاتی برای خوداشتغالان سال 2022 ماشین حساب مالیات بر درآمد: مالیات های خود را تخمین بزنید4. برنامه های اجتماعی صوتی
من هرگز توانایی ایجاد حرکت در پشت یک محصول یا خدمات را مانند شما با برنامه های اجتماعی صوتی مانند Clubhouse، Greenroom یا برنامه اجتماعی جدید Fireside ندیده ام. حتی تحقیقات بازار را می توان با فشار دادن یک دکمه انجام داد و می توانید در زمان واقعی از مشتریان بالقوه خود در مورد آنچه که می خواهند یا نمی خواهند بشنوید. حتی پیدا کردن اینکه چه مشکلی را باید حل کنید و به مجموعه فعلی خود اضافه کنید. بعلاوه اینکه بتوانید مستقیماً با مشتریان خود صحبت کنید، پیوند و رابطه ای قوی ایجاد می کند که هیچ پلتفرم اجتماعی دیگری نمی تواند. ما خدمات و حتی مشاغل را بر اساس تقاضا و خواسته مردم ایجاد کرده ایم. – دنیل رابینز، IBH Media، Bintana Sa Paraiso، مراقبت از پوست او
5. کدهای QR قابل دسترسی
من در مورد کدهای QR به عنوان نقطه دسترسی به محصولات هیجان زده شده ام. در طول کووید، افزایش رستوران‌هایی که از کدهای QR برای نمایش منوهای خود در تلفن‌های مردم استفاده می‌کنند به این معنی است که تقریباً همه می‌دانند چگونه یک دوربین تلفن همراه را باز کنند و یک کد QR را اسکن کنند. این یک روند رو به رشد است که قرار است روز به روز محبوب تر شود. شرکت هایی مانند اپل این را با کلیپ های برنامه اتخاذ می کنند. می‌توانید یک کد QR را روی چیزی شبیه روروک مخصوص بچه‌ها اسکن کنید و بخشی از یک برنامه را باز می‌کند تا بتوانید بدون دانلود کل برنامه، با آن محصول تعامل کنید. من فکر می‌کنم به زودی می‌توان به بسیاری از چیزهای دیگر با یک کد QR دسترسی پیدا کرد، و این تغییر بزرگی در نحوه دریافت آسان‌تر محصولات خود به دست مشتریان خواهد بود. – Cody Candee، Bounce
6. اشتراک رسانه های اجتماعی
محتوای رسانه های اجتماعی که مشتریان، ذینفعان، شرکا و همکاران ما را مورد توجه قرار می دهد، راهی شگفت انگیز برای به دست آوردن حداقل یک سهم از محتوای شما است. ما روش سنجش موفقیت در یک پست را از بررسی لایک‌ها و نظرات به تعداد اشتراک‌گذاری‌هایی که می‌گیریم تغییر داده‌ایم. این رویکرد یک تغییر دهنده بازی است و واقعاً روابط را ایجاد می کند. تمرکز ما بر صحبت در مورد دستاوردها، داستان ها و تبریک به آنها است. این ساده است و کار می کند. – Saana Azzam، سخنرانان MENA
7. ظهور محتوای صوتی
تغییری در مصرف رسانه ای صورت گرفته است. قوانین مکتوب بر جهان و اینترنت وجود دارد اما مدتی است که چیزی تغییر کرده است. نوشتن تنها گزینه اصلی برای مصرف رسانه ای نیست. ما به سمت صدا و تصویر رفته ایم. و این روند را می توان در کتاب هایی که به صورت صوتی ترجیح داده می شوند و وبلاگ ها تبدیل به پادکست می شوند. ممکن است هنگام مطالعه یک کتاب یا تماشای یک ویدیو در زمان شرکت دچار مشکل شوید، اما یک پادکست جذاب می‌تواند شما را از شیفت کاری خود عبور دهد. این تصمیم من را برای ایجاد محتوا در پلتفرم های صوتی و تصویری به جای نوشتن مقاله به تنهایی اعلام کرده است. سود سهام در حال حاضر شروع به پرداخت کرده است. نمایش YouTube من “Coffee With Closers” بستری برای تعامل با کارآفرینانی است که من آنها را تحسین می کنم و با آنها دوست هستم و در عین حال محتوایی را ایجاد می کنم که برای چشم انداز کسب و کار و به طور کلی مردم ارزشمند است. – ساموئل تیموتی، OneIMS – راه حل های بازاریابی یکپارچه
8. استفاده از سئو
سئو روابط عمومی بسیار هیجان انگیز است و امکان بازگشت سرمایه اثبات شده را از ایجاد پیوندهای روابط عمومی با ارزش بالا در رسانه های خبری بزرگ فراهم می کند. این مفهوم می‌تواند کاربران ارگانیک بیشتری را هدایت کند و بک لینک‌های انتشاراتی را به دست آورد. مطمئناً ارزش وقت گذاشتن را دارد تا در مورد آن بیشتر بدانید و آن را در استراتژی بازاریابی خود پیاده سازی کنید. می‌توانید خودتان این را یاد بگیرید یا برای اجرای آن با متخصصان تماس بگیرید. – تایلر کویل، گیگستر
9. داستان های رسانه های اجتماعی
استوری ها در رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام به عنوان یک استراتژی سریع برای رشد جای گرفته اند. مزایای استفاده از داستان ها شامل ایجاد اطلاعات، دوست داشتن و اعتماد است که به فروش کمک می کند. داستان ها راهی سریع و کم فشار برای برقراری ارتباط بدون نگرانی در مورد ویرایش یا طراحی هستند. وقتی افراد چهره خود را در استوری نشان می دهند، می توانند روزانه آپلود کنند و مستقیماً با مخاطبان هدف خود صحبت کنند. این روند آنقدر قدرتمند است که به عنوان ابزاری برای انجام تحقیقات بازار و فروش مستقیم به مشتریان عمل می کند. نتایج آنقدر موثر هستند که از مخاطبانم می‌خواهم از هشتگ #showyourface استفاده کنند و حساب کاربری من @dietitianboss را در اینستاگرام برای پاسخگویی تگ کنند. هر روز مخاطبان من را تگ می کنند و من دوباره آنها را در استوری هایم به نمایش می گذارم. عمل نشان دادن، هم مشتریان و هم شرکت من را به کسب و کار تکراری تبدیل می کند. – لیبی روچیلد، لیبی روچیلد
10. پلتفرم های پادکست بهینه شده
یک روند بازاریابی دیجیتال که اخیراً واقعاً در مورد آن هیجان زده شده ام، افزایش پلتفرم های پادکست است که برای افزایش ادغام پادکست ها با کانال های بازاریابی محتوا مانند وبلاگ ها، پست های رسانه های اجتماعی و لیست های ایمیل کار می کنند. پادکست‌ها به یکی از بهترین راه‌ها برای برندها تبدیل شده‌اند تا آواتارهای مشتری ایده‌آل خود را با دقت دقیق مورد هدف قرار دهند و از افزایش چشمگیر اعتبار و قرار گرفتن در معرض برند برای مخاطبان کلیدی لذت ببرند. حتی بهتر از آن، پادکست های طاقچه می توانند بسیار مقرون به صرفه برای بازاریابی باشند. هنگام ترکیب بازاریابی پادکست با سایر روش‌های بازاریابی محتوا، کل کمپین بازاریابی با ادغام بهتر کدهای تبلیغاتی و پیوندها برای ردیابی جزئیات دقیق و بینش بهتر در مورد هزینه هر کسب هر کانال، مؤثرتر است. – ریچارد فونگ، ProcessingCard.com
وب سایت من را بررسی کنید. Expert PanelYEC یک سازمان فقط دعوتنامه و مبتنی بر هزینه است که متشکل از موفق ترین کارآفرینان 45 ساله و کمتر در جهان است.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط visitmag